کد خبر : 1973280 | 26 مهر 1402 ساعت 00:18 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران ستاره مغضوب را بخشیدند

هواداران تیم ملی انگلیس، پس از هو کردن جردن هندرسون در بازی با استرالیا، به درخواست گرت ساوتگیت گوش کردند و در بازی امشب بازیکن سابق لیورپول را تشویق کردند.

هواداران ستاره مغضوب را بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون پس از انتقال جنجالی خود در تابستان از لیورپول به باشگاه الاتفاق عربستان در جریان بازی روز جمعه مقابل استرالیا توسط هواداران انگلیسی هو شد.

هندرسون در دقیقه ۶۹ بازی حساس انگلیس در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل ایتالیا در ومبلی وارد زمین شد. برخی از هواداران همچنان این بازیکن را هو می‌کردند، اما هزاران نفر از هواداران با تشویق به درخواست ساوتگیت پاسخ دادند.

1941295

ساوتگیت پس از رفتار نامناسب هواداران با جردن هندرسون از او حمایت کرد و از طرفداران خواست که آنها هم در آستانه یورو این کار را انجام دهند تا آسیبی به تیم نرسد.

ساوتگیت پس از واکنش هواداران و هو شدن هندرسون در بازی روز جمعه گفته بود: «او یک الگو در تیم است. من هو شدن را درک نمی‌کنم. این کار چگونه به تیم کمک می‌کند؟ او ۷۹ بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. چیزی که در این مدت ارائه داده استثنایی است. او جود بلینگام را زیر بال خود گرفته است. به او احترام بگذارید.»

1941296

دیدگاه‌ها