کد خبر : 1973299 | 26 مهر 1402 ساعت 00:53 | 10K بازدید | 18 دیدگاه

اسپالتی: چوب حملاتمان را خوردیم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، اصرار دارد که تیمش رویکردی درست و تهاجمی در برابر انگلیس داشت و تاوان آن را با ضدحملات پس داد.

اسپالتی: چوب حملاتمان را خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در بازی مهمی که امتیازات آن می‌توانست خیال این تیم را در مورد صعود به یورو تا حد زیادی راحت کند در ورزشگاه ومبلی به مصاف انگلیس رفت. این تیم در ابتدای بازی به گل رسید اما با اشتباهات متعدد در خط دفاعی نه تنها برتری خود را خیلی زود از دست داد، بلکه 3-1 شکست خورد.

اسپالتی اما بعد از بازی، از تاکتیک تهاجمی تیمش چندان پشیمان نبود، با وجود اینکه تاکید کرد که این تیم باید در ضد حملات بهتر عمل می‌کرد: "فکر می‌کنم 90 دقیقه کامل با نیت درست بازی کردیم. خیلی اوقات نتیجه همه چیز نیست، اگر می‌خواهیم یک فوتبال اروپایی و فیزیکی بازی کنیم، مانند آنچه که بهترین باشگاه‌های جهان انجام می‌دهند، ضدحملات طبیعی هستند. من در جستجوی سبک خودم موارد مثبتی را دیدم. البته واضح است که در دوئل‌ها و ضدحملات باید بهتر عمل کنیم. نباید این غافلگیری وجود داشته باشد.

1941330

به طور کلی بازی خوبی بود، ما در بسیار جهات بازی مثبتی داشتیم. در نهایت به انگلیس فرصت دادیم و این تیم پرستاره فرصت‌ها را هدر نمی‌دهد."

بعد از این شکست، اوکراین با 13 امتیاز جایگاه دوم را از ایتالیا با 10 امتیاز و یک بازی کمتر در این گروه گرفت. بنابراین لاجوردی پوشان برای صعود نیاز به یک برد حتمی در برابر تیم ملی مقدونیه خواهند داشت.

دیدگاه‌ها