کد خبر : 1973303 | 26 مهر 1402 ساعت 07:11 | 29.6K بازدید | 14 دیدگاه

کلینزمن همه منتقدان را ساکت کرد

دیگر کسی در ورزشگاه هنگام مشاهده تصویر یورگن کلینزمن او را هو نکرد.

کلینزمن همه منتقدان را ساکت کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی مقابل عربستان سعودی و تونس، شاگردان یورگن کلینزمن این بار مقابل ویتنام قرار گرفتند. تیمی تدافعی و سختکوش که در سال‌های اخیر به یک تیم قابل اعتنا در جنوب شرق آسیا تبدیل شده و با حضور در مراحل نهایی مقدماتی جام جهانی و کسب سهمیه جام ملت‌ها، خود را در فوتبال آسیا مطرح کرده است.

با این حال کره با هدایت سرمربی آلمانی خود، مسلط و تهاجمی به دروازه ویتنام تاخت و در نیمه اول 2 گل و در نیمه دوم 4 گل به دروازه حریف زد تا با بردی بزرگ زمین را ترک کند تا شاید برای اولین بار طرفداران کره بابت داشتن یورگن کلینزمن خوشحال شوند. آنها حالا آماده بازی با سنگاپور و چین خواهند شد که آخرین مرحله آماده‌سازی برای جام ملتها خواهد بود.

کلینزمن در این مدت تحت فشار زیادی قرار داشت و حتی پیش از بازی با تونس زمانی که تصویرش روی اسکوربورد ورزشگاه قرار گرفت، تماشاگران او را هو کردند و پائولو بنتو را مورد تشویق قرار دادند اما حالا اوضاع به نظر برایش کمی متفاوت شده است.

نکته جالب اینکه حتی بسیاری تصور می‌کردند اگر کلینزمن مقابل تونس و ویتنام نتیجه نگیرد، جایگاه خود را از دست خواهد داد اما او به خوبی تیمش را جمع و جور کرد.

این در حالی است که کلینزمن در پایان این بازی هم از ترک کره و تماشای بازی لژیونرها صحبت کرد و برنامه خود را تغییر نداد تا نشان دهد ترسی از بابت فشار افکار عمومی درباره روش شغلی خود ندارد.

دیدگاه‌ها