کد خبر : 1973316 | 26 مهر 1402 ساعت 01:30 | 21.7K بازدید | 8 دیدگاه

منتظر عکس‌العمل باشگاه در قبال فحاشی‌ها هستم؛

استعفای فاضلی به‌خاطر دفاع از مربیان

مربی باتجربه نساجی مازندران مورد فحاشی عجیب و سازماندهی شده تماشاگران در دیدار با آلومینیوم قرار گرفت.

استعفای فاضلی به‌خاطر دفاع از مربیان

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار نساجی و آلومینیوم که با شکست مازندرانی‌ها در خانه همراه شد، هواداران عصبانی نساجی علیه مربیان و بازیکنان خود شعار دادند. وحید فاضلی، مربی نساجی در این خصوص گفت: در مورد بازی صحبتی ندارم و خود آقای رحمتی نکات لازم را گفتند و نیازی به تکرار بنده نیست ولی در مورد اتفاقاتی که امروز در جریان بازی رخ داد باید عرض کنم به هر حال همیشه حق با هواداران است و هوادار تیم ولی نعمت ما هستند و اعتراض هم طبیعی است و در همه جا مرسوم است چرا که هوادار از تیمش نتیجه می‌خواهد و تمام تلاش این مجموعه از مدیریت تا سرمربی و بازیکنان در جهت نتیجه گیری هست تا هواداران یک هفته را با لب خندان و دل شاد سپری کنند.

فاضلی ادامه داد: شک نکنید هیچ بازیکن و مربی‌ای برای باخت برنامه ریزی نمی‌کند و برای باخت نمی‌جنگد ولی برخی مواقع شرایط به گونه‌ای می‌شود که مورد رضایت خود مجموعه تیم و هواداران نیست و در مورد این دو سه بازی اخیر نساجی هم قطعا سرمربی و بازیکنان ناراحت‌تر از همه هستند.

1941349

او در مورد فحاشی‌ها اضافه کرد: متاسفانه در کشوری که سال‌ها جنگید و شهیدان زیادی را برای حفظ ناموس خود داد می‌بینیم که یک عده به راحتی روی سکوها شروع به فحاشی ناموسی به بنده می‌کنند. مربی بی تجربه‌ای نیستم و می‌دانم اعتراض و توهین در مواقعی که تیم نتیجه نمی‌گیرد وجود دارد مثلا حدود هشت نه سال پیش در همین استادیوم وطنی زمان لیگ ۱ که در نساجی مربیگری می‌کردم طعم این موضوع را چشیدم و نیازی به نصیحت کسی ندارم که بگویند در فوتبال طبیعی است این چیزها. خیر در فوتبال اعتراض هوادار طبیعی است و به دیده منت ولی فحاشی ناموسی سازماندهی شده فقط به ۱ نفر از اعضای تیم که بنده باشم به هیچ عنوان طبیعی نیست. آنهایی که با بنده کار کردند از نزدیک، می‌دانند که همیشه حفظ حرمت کرده‌ام و حد و حدود خود را می‌دانم و در هر مجموعه ای بودم تمام توان خود را گذاشتم و ماحصل تلاش ۱۵ سال اخیرم به جز حداکثر یک مورد کاملا مثبت بوده و روی خوشی ندارد که بنده خودم را پرزنت کنم.

فاضلی ادامه داد: همیشه در فوتبال تکیه گاهم توکل به خدا و تلاش با تمام وجود خودم بوده است و رانت و جریانی پشتم نبوده است لذا رفتار امروز یک سری را نمی‌توانم قبول کنم.

او که به شدت از اتفاقات این بازی ناراحت بود به نوعی استعفای خود را اینطور اعلام کرد: به هر حال با توجه به این شرایط بنده منتظر عکس العمل باشگاه در قبال این موضوع می‌مانم و اگر باشگاه بزرگ نساجی صلاح دیدند که به این موضوع واکنشی نداشته باشند، از همین تریبون اعلام می‌کنم ضمن تشکر از اعتماد برادر عزیزم مهدی رحمتی و باشگاه به بنده تا روشن شدن این موضوع عذر بنده را بپذیرند، چرا که وظیفه خود می دانم از شرافت خودم و حتی قشر زحمتکش مربیان ایرانی دفاع کنم.

دیدگاه‌ها