کد خبر : 1973319 | 26 مهر 1402 ساعت 01:32 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

دشان: نگران بودم چمن باعث مصدومیتمان شود

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از برد پرگل تیمش برابر اسکاتلند در بازی دوستانه، عملکرد شاگردانش، به‌خصوص بنجامین پاوارد را تحسین و از آنها اعلام رضایت کرد.

دشان: نگران بودم چمن باعث مصدومیتمان شود

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان ابتدا در مورد بازی تیمش در بازی امشب گفت: «خوب بازی کردیم. به غیر از پانزده دقیقه اول که کمی در بازی گیج بودیم، بقیه بازی را عالی سپری کردیم. بازیکنانم کارهای زیادی در زمین انجام دادند و برد پرگلی به دست آوردند. به آنها تبریک می‌گویم.»

او در ادامه به تمجید از بنجامین پاوارد، مدافع تیمش پرداخت و درباره پست او در مرکز دفاع توضیح داد: «پاوارد از نکات مثبت امشب بود. او برای به دست آوردن این برد به ما کمک بسیاری کرد. اگر گل او نبود ممکن بود نتوانیم نیمه اول را با پیروزی تمام کنیم.

1941357

او در بازی‌های اخیر در پست دفاع کنار راحت نبود. تا زمانی که او در آنجا راحت نباشد، من هم اصرار نمی‌کنم. او در مرکز دفاع راحت‌تر است و سعی می‌کنم او را در جایی که می‌خواهد بازی دهم. البته در آنجا بازیکنان زیادی داریم و رقابت بیشتر است. من هم از چنین رقابت‌هایی در تیم استقبال می‌کنم. ببینیم چه می‌شود.»

سرمربی فرانسه در ادامه گفت: «همان‌طور که گفتم از نحوه برگشت تیم به بازی خوشحالم. نسبت به وضعیت چمن مسابقه کمی نگران بودم که ممکن بود نتوانیم بازی‌ای که می‌خواهیم را به نمایش بگذاریم و یا حتی بدتر باعث مصدومیت بازیکنان شود.»

1941356

دیدگاه‌ها