کد خبر : 1973327 | 26 مهر 1402 ساعت 08:35 | 43.7K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت خرید پر سروصدای الاتحاد پس از 50 روز

نونو سانتو قصد دارد تا از ژوتا در دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر نیروی هوایی عراق استفاده کند.

بازگشت خرید پر سروصدای الاتحاد پس از 50 روز

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ابهامات لیست الاتحاد، به بازیکن پرتغالی این تیم مربوط می‌شد. ژوائو فیلیپه ملقب به ژوتا که با انتقالی سنگین از سلتیک اسکاتلند به لیگ عربستان آمد، از هفته پنجم به بعد و به دلیل جذب لوئیز فیلیپه از رئال بتیس، جایی در این تیم نداشته است.

در واقع با جذب فیلیپه، تعداد خارجی‌های الاتحاد به عدد 9 رسید و از آنجایی که هر تیم عربستانی تنها قادر به ثبت‌نام هشت بازیکن خارجی است، نونو سانتو تصمیم گرفت تا روی نام ژوتا خط قرمز کشیده و تنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی باشگاه‌ها از این بازیکن استفاده کند.

حالا نیز روزنامه الریاضیة در شماره امروز خود نوشته است که قرار است پس از نزدیک به 50 روز دوری ژوتا از میادین، او در دیدار اول آبان برابر نیروی هوایی عراق به میدان برود.

این روزنامه نوشته است که برخی منابع آگاه به الریاضیة اعلام کرده‌اند که نونو سانتو از هموطنش ژوتا در تمرینات به شکل جدی استفاده کرده و قصد دارد تا از این بازیکن در دیدار دوشنبه هفته آینده برابر نیروی هوایی عراق در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

همین منابع اعلام کردند یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شد این بازیکن 24 ساله در اولویت‌های سرمربی برای دیدار با نیروی هوایی قرار بگیرد، روش فنی است که سانتو در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قصد اتخاذ آن را دارد. ضمن اینکه او می‌خواهد به برخی از بازیکنان خارجی تیمش استراحت بدهد.

دیدگاه‌ها