کد خبر : 1973330 | 26 مهر 1402 ساعت 08:44 | 16.1K بازدید | 38 دیدگاه

تشبیه سن سیروس انزلی به آنفیلد لیورپول!

مهدی تارتار جو ورزشگاه سن سیروس را به شکلی جالب شرح می‌دهد.

تشبیه سن سیروس انزلی به آنفیلد لیورپول!

به گزارش ورزش سه، در بازگشت ملوان به لیگ برتر، اتمسفر استادیوم تختی سابق و سیروس قایقران فعلی به شدت مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت و این فصل با کسب نتایج بهتر ملوان، هواداران این تیم نیز بیشتر مطرح شدند.

مهدی تارتار در برنامه فوتبال برتر اما توصیف جالبی از ورزشگاه سیروس قایقران داشت و این استادیوم را به ورزشگاه آنفیلد تشبیه کرد. احتمالا او به تشویق دائمی هواداران و همچنین آتش‌های برافروخته روی سکوها اشاره دارد.

تارتار در توصیف جو انزلی گفت: واقعا خیلی جذاب و شیرین است. من وقتی در شهرهای دیگر قدم می‌‌زدم، شاید از هر ۲۰ نفری که من را می‌دیدند، ۲-۳ نفر فوتبالی بودند و من را می‌شناختند اما در این شهر همه به ما محبت دارند و ملوان را دنبال می‌کنند.

او درباره استادیوم سن سیروس نیز اظهار داشت: شبیه جو هواداران لیورپول در آنفیلد است. من همیشه می‌گویم آن جو برای تیم میهمان خیلی سنگین است و من در بازبینی فیلم‌ها متوجه می‌شوم که بازیکنان حریف به خاطر وجود این جو چقدر اشتباه می‌کنند.

بازی بعدی ملوان در این ورزشگاه مقابل پرسپولیس خواهد بود و شاگردان تارتار امیدوار به استفاده از امتیاز میزبانی در این بازی حساس هستند.

دیدگاه‌ها