کد خبر : 1973368 | 26 مهر 1402 ساعت 12:09 | 34.2K بازدید | 29 دیدگاه

در رئال بازیکنی 100 درصدی شده‌ام

بلینگام روی ابرها: 15 سال در رئال می‌مانم

جود بلینگام پس از بازی انگلیس برابر ایتالیا ادعا کرد قصد دارد 10 تا 15 سال در رئال مادرید به فوتبالش ادامه دهد.

بلینگام روی ابرها: 15 سال در رئال می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس دیشب با درخشش هری کین و جود بلینگام موفق شد ایتالیا را در ومبلی 3-1 شکست دهد و صعودش به دور نهایی یورو 2024 را قطعی کند. 

در این بازی بلینگام به درخشش خود در سطح ملی هم ادامه داد و توانست با یک پاس گل و گرفتن پنالتی که منجر به گل تساوی انگلیس شد، بهترین بازیکن زمین شناخته شود. بلینگام در رئال مادرید نیز با زدن 10 گل در 10 بازی فوق العاده کار کرده و بسیاری او را بهترین بازیکن کنونی دنیا می‌دانند.

1941443

ستاره انگلیسی در پایان بازی گفت: «ما فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم همیشه اعتماد داریم که می‌توانیم به بازی برگردیم و زمانی که گل اول را به ما زدند، روحیه خودمان را از دست ندادیم. این از آن دست بازی‌هایی بود که شما می‌خواهید در آن باشید. ما به هواداران نشان دادیم که چقدر می‌توانیم خوب باشیم. فکر می‌کنم مردم از نمایش امشب لذت بردند. من در انگلیس بازی نمی‌کنم بنابراین همیشه از آمدن به اینجا لذت می‌برم.»

1937551

از بلینگام در مورد درخشش با پیراهن رئال هم سوال شد: «من می‌خواهم 10 تا 15 سال آینده در رئال مادرید بمانم. رئال مادرید تیمی است که همیشه می‌خواستم برایش بازی کنم و واقعا دوست دارم سال‌ها در رئال بمانم. 

پیوستن به رئال مادرید من را به یک بازیکن کامل تبدیل کرده است. من 100 درصد نسبت به گذشته بهتر شده‌ام و در این تیم ذهنیتی همیشه برنده وجود دارد. قرار داشتن در تیمی با این ذهنیت و بازی کنار بازیکنانی باکیفیت، هر روز شما را به سطح ذهنی، فیزیکی و فنی جدیدی می‌برد. در رئال از آزادی عملی که آنچلوتی به من داده لذت می‌برم و به همین دلیل است که زیاد گل زده‌ام.»

دیدگاه‌ها