کد خبر : 1973378 | 26 مهر 1402 ساعت 12:40 | 39.9K بازدید | 77 دیدگاه

ادعای عجیب درباره رونالدو: او 28 ساله است!

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، مدعی شده که برادرش با این درخشش در زمین فوتبال نهایتا می‌تواند 28 سال داشته باشد.

ادعای عجیب درباره رونالدو: او 28 ساله است!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو بار دیگر در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر در ترکیب تیم ملی پرتغال درخشان ظاهر شد و آمار گل‌های زده‌اش به عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی را بهبود بخشید. 

این ستاره پرتغالی حالا 127 گل در طول دوران فوتبالش با پیراهن تیم ملی این کشور به ثمر رسانده تا فاصله‌اش را با رقبایی که در تعقیب او هستند افزایش دهد و بیش از پیش دست نیافتنی به نظر برسد. 

بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها در روزهای اخیر عملکرد خوب این بازیکن در 38 سالگی را تحسین کردند و حالا خواهر او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش شوخی جالبی با درخشش برادرش کرده است. 

کاتیا آویرو در این باره نوشت: «او در 38 سالگی بهترین گلزن دنیا در سال 2023 است. بالاتر از بازیکنانی ایستاده که 20 سال سن دارند... حقیقت این است که کریستیانو نهایتا 28 سال دارد. مادرش تاریخ تولدش را اشتباه ثبت کرده است.

1941386

این غیرممکن است که ورزشکاری بتواند در سن 28 سالگی در سطح و مانند او بازی کند. او همیشه پس از پایان بازی هم توانایی دویدن دارد. مهارت و توانایی‌های کریستیانو واقعا باورنکردنی است. او از زمانی که 30 ساله شده تا به حال 73 گل برای پرتغال زده است. 

این یعنی او می‌توانست با همین آمار بهترین گلزن آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و 187 کشور دیگر باشد. همه ما باید برای او احترام بسیار قائلی باشیم. از تو ممنونم، برادر. برای این که این باور که وقتی 33 یا 34 ساله شوی دیگر برای فوتبال پیر هستی را تغییر دادی. 

آنها هیچ چیز درباره زندگی، اصالت و ذات تو نمی‌دانند. آنها فقط فکر می‌کنند که تو را می‌شناسند. تو به شکل باورنکردنی خاص هستی. من به داستان زندگی تو (که هنوز تمام نشده) و به این که بخشی از این داستان هستم افتخار می‌کنم. تو غیرواقعی به نظر می‌رسی.»

دیدگاه‌ها