کد خبر : 1973392 | 26 مهر 1402 ساعت 13:48 | 19.8K بازدید | 5 دیدگاه

خشم ستاره جنجالی: آدم حسابی‌ بازیکنان را هو نمی‌کند!

هری مگوایر، مدافع جنجالی تیم ملی انگلیس، از جوردن هندرسون در برابر اعتراض هواداران این تیم به او حمایت کرد.

خشم ستاره جنجالی: آدم حسابی‌ بازیکنان را هو نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون در جریان دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس برابر تیم ملی استرالیا که با پیروزی 0-1 سه شیرها به پایان رسید در هنگام تعویض از سوی هواداران هو شد. 

این اولین حضور او در انگلیس پس از تصمیم عجیب و غیرمنتظره‌اش برای ترک لیورپول و پیوستن به باشگاه عربستانی الاتفاق در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که به مذاق بسیاری از هواداران انگلیسی خوش نیامده است. 

این مدافع در بازی شب گذشته برابر ایتالیا به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و با وجود این که بعضی از هواداران او را تشویق کردند اما صدای سوت و هو کردن باز هم از روی سکوها به گوش می‌رسید که انتقاداتی را از تماشاگران انگلیسی به همراه داشت. 

1939712

مگوایر که خودش تجربه چنین اتفاقی را دارد پس از پایان این دیدار در گفتگو با BBC Sport درباره این اتفاق اظهار داشت: «هواداران آدم حسابی انگلیسی هرگز بازیکنی را هو نمی‌کنند. نباید بازیکنی که زندگی‌اش را وقف فوتبال کرده و هرکاری که بتواند برای کشورش انجام می‌دهد هو کرد. 

او همیشه تلاش کرده که خاطرات خوبی برای این کشور بسازد و لحظات خاصی را برای این هواداران و خانواده آنها رقم بزند. وقتی هندرسون وارد زمین شد، می‌توانستیم صدای تشویق را بشنویم اما صدای سوت و هو کردن هم می‌آمد. به نظر من آنها هوادار واقعی انگلیس نیستند.»

دیدگاه‌ها