کد خبر : 1973423 | 26 مهر 1402 ساعت 16:10 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

ژیرو به کاپیتان جدید فرانسه چه گفت

اولیویه ژیرو از حرکت کیلیان امباپه و تقدیم بازوبند کاپیتانی فرانسه به پاوارد استقبال کرد.

ژیرو به کاپیتان جدید فرانسه چه گفت

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 87 مسابقه فرانسه مقابل اسکاتلند که با نتیجه ۴-۱ به سود خروس‌ها به پایان رسید، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، تصمیم گرفت امباپه را از زمین خارج کند و راندال کولو-موانی را جایگزین او کند.

کیلیان (24 ساله) قبل از ترک زمین، بازوبند کاپیتانی را به هم‌تیمی خود، بنجامین پاوارد، سپرد که در پیروزی 4-1 مقابل اسکاتلند موفق به دبل شده بود.

1941364

پاوارد برای اولین بار کاپیتانی خروس‌ها را بر عهده گرفت و از تعویض آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو کهنه‌کار در اوایل نیمه دوم استفاده کرد.

در واقع امباپه آنقدر تحت تاثیر قرار گرفته بود که کاپیتانی فرانسه را در دقایق پایانی بازی به مدافع اینتر سپرد. اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، در مصاحبه پس از بازی با خبرنگاران به تمجید از پاوارد پرداخت و گفت: «او دو گل به ثمر رساند، بنابراین تبریک می گویم. به پاوارد گفتم که او مثل یک مهاجم واقعی است و برای او و تیم بسیار خوشحالم.»

1941525

پاوارد همچنین اولین مدافع فرانسه پس از مامادو ساخو (در سال 2013 مقابل اوکراین) است که موفق به گلزنی شده است. مدافع فرانسوی تابستان گذشته از بایرن مونیخ به اینتر پیوست و در این فصل پنج بازی برای نراتزوری انجام داده است.

دیدگاه‌ها