کد خبر : 1973427 | 27 مهر 1402 ساعت 02:40 | 21.3K بازدید | 16 دیدگاه

بازگشت به سلامت ملی‌پوشان

رئال از ویروس فیفا فرار کرد

ملی پوشان رئال در فیفا دی دچار مشکل مصدومیت نشدند و آماده به تمرینات برمی‌گردند.

رئال از ویروس فیفا فرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، 12 ملی پوش رئال مادرید که در اردوی تیم‌های ملی خود بودند و در فیفا دی به میدان هم رفتند، بدون هیچ مشکل فیزیکی قابل توجه به تمرینات رئال برمی‌گردند. 

1941309

دیروز چهار اسپانیایی (کارواخال، کپا، خوسلو و فران گارسیا) و لوکا مودریچ این کار را انجام دادند، در حالی که فردا بازگشت کاماوینگا، شوآمنی و بلینگام برنامه ریزی شده است. جلسه پنجشنبه برای ساعت 15:00 برنامه ریزی شده، اما انتظار نمی‌رود وینیسیوس، رودریگو، والورده و رودیگر که در ساعات اولیه چهارشنبه بازی کردند، بتوانند در تمرین حاضر باشند.

1941455

در مورد این چهار فوتبالیست نگرانی خاصی وجود داشت، زیرا علاوه بر خستگی ناشی از مسابقات (همه آنها در دو بازی تیم‌های ملی خود شروع کننده بودند و در بیشتر موارد 90 دقیقه کامل بازی کردند) سفرهای طولانی بین اقیانوسی را نیز باید اضافه کرد. 

1941527

در مادرید نگرانی بیشتری در مورد رودیگر وجود داشت، زیرا آلابا به تازگی از مصدومیت بازگشته و ناچو به دلیل محرومیت نمی‌تواند برابر سویا بازی کند. بازیکن سابق چلسی در هر دو بازی برای آلمان (مقابل ایالات متحده و مکزیک) به طور کامل بازی کرد و حتی یک گل نیز مقابل مکزیک به ثمر رساند. 

در هر صورت خبر خوب برای رئال اینکه ملی پوشان این بار از ویروس فیفا نجات پیدا کردند.

دیدگاه‌ها