کد خبر : 1973431 | 26 مهر 1402 ساعت 16:46 | 34.1K بازدید | 43 دیدگاه

یک گل تمیز و تماشایی بدون هیچ حرکت اضافه‌ای

تیر آزمون در قلب کی‌روش فقط با هفت پاس!

تیم ملی ایران در شرایطی گل سوم را برابر قطر به ثمر رساند که یک کار تیمی فوق العاده و هفت پاس، منجر به ثبت این گل شد.

تیر آزمون در قلب کی‌روش فقط با هفت پاس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در حالی موفق شد که قطر را با چهار گل شکست دهد که مرور گل سوم شاگردان قلعه نویی نشان می‌دهد که آنها روی یک کار تیمی بسیار خوب که فقط منجر به رد و بدل شدن هفت پاس میان بازیکنان شده، این گل را ثبت کرده است.

1941531

در واقع ملی پوشان با این گل تیمی دیدنی، ثابت کردن که برای فتح دروازه رقیب نیازی به پاس‌های متوالی با تعداد بالا نیست و فقط با هفت مرتبه رد و بدل شدن توپ بین بازیکنان، می‌توان یک گل دیدنی را به ثمر رساند.

1941532

این گل از جایی شروع شد که مشعل برشم یک ضربه کنار دروازه را به شکل کوتاهی آغاز کرد و توپ را به احمد فتحی سپرد و این بازیکن نیز به احمد سهیل پاس داد که نزدیک‌ترین بازیکن به خودش بود. احمد سهیل تصمیم گرفت تا با یک ضربه بلند به میانه میدان، بازیکن هم تیمی را صاحب موقعیت کند.

1941533

از اینجا به بعد بود که بازیکنان تیم ملی مالک جریان بازی شدند. میلاد محمدی این ضربه بلند را کنترل کرد و پاس شماره یک را به سامان قدوس داد. بازیکن برنتفورد نیز بدون معطلی پاس دوم را به عزت اللهی داد. از آنجایی که چند بازیکن قطر در اطراف او بودند، سعید ترجیح داد یک پاس رو به عقب بدهد.

1941534

پاس سوم به کنعانی رسید و او نیز ضربه چهارم را به توپ زد و رامین را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز با سری بالا و تعویض جناح تماشایی، پاس پنجم را به محمد محبی داد. وینگر سابق استقلال نیز که پشت به دروازه بود، میلاد محمدی را دید که در حال نفوذ به پشت سرش و ورود به محوطه جریمه است.

1941535

محبی نیز با یک ضربه پشت پا، توپ ششم را به میلاد داد و این بازیکن نیز پس از آنکه یک شوک به توپ داد، با ارسالی دقیق، آزمون را صاحب موقعیت کرد و مهاجم رم نیز قدر پاس هفتم را دانست تا دروازه مشعل برشم با شلیک تماشایی سردار باز شود.

1941536

هر چند که این گل زیبا رو یک کار تماشایی به ثمر رسید ولی ملی پوشان با کمترین پاس رد و بدل شده ممکن توانستند از نیمه زمین خودی به دروازه حریف برسند و گلزنی کنند. گلی که یک نمره مثبت در کارنامه تیم ملی و حضور در تورنمنت اردن به ثبت می‌رساند.

1941537
1941538
1941539

دیدگاه‌ها