کد خبر : 1973467 | 26 مهر 1402 ساعت 20:29 | 26.2K بازدید | 19 دیدگاه

شاید عالیشاه به بازی فردا برسد؛

اوسمار: بازیکنان تیم‌ملی در مسیر قزوین هستند!

دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی می‌گوید احتمال حضور عالیشاه در بازی فردا وجود دارد.

اوسمار: بازیکنان تیم‌ملی در مسیر قزوین هستند!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را در غیاب یحیی گل‌محمدی به کنفرانس مطبوعاتی رفت و در حالی که همه چیز تحت تاثیر پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلی‌گنجی بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* مصدومیت پورعلی‌گنجی؟
امیدواریم که مرتضی محکم و قوی‌تر از قبل برگردد.‌ شرایط خیلی بدی بود و می‌توان گفت یک بدشانسی برای پرسپولیس و مرتضی بود. این اتفاق قبلا هم برای چند بازیکن جوان و آینده‌دارمان رخ داد. مرتضی به عنوان یکی از بازیکنان مهم و رهبران تیم شناخته می‌شد و حالا باید دنبال راه حلی باشیم که بدون او بتوانیم همانطور قوی به کارمان ادامه بدهیم. الان فرصتی است تا بازیکنانی مثل گئورگی و فرشاد که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، خودشان را نشان بدهند. این بازیکنان فصل گذشته بازی‌های مهمی برای ما انجام دادند.

* حضور بازیکنان در تیم ملی؟
خیلی خوب است که بازیکنان باکیفیتی در حد تیم ملی در تیم‌تان داشته باشید اما این مشکلات هم وجود دارد. وقتی در روزهای فیفا بازیکنان‌تان می‌روند، تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند. بازیکنان دیروز بازی کردند و سپس سفر کردند و الان هم در مسیر قزوین هستند و هنوز هم از شرایط آنها مطمئن نیستیم و باید ببینیم در چه شرایطی هستند.

* امید عالیشاه؟
امید اول هفته احساس مصدومیت داشت و الان چند ساعت تا بازی مانده و باید بررسی کنیم و ببینیم به بازی می‌رسد یا خیر.

ویدئو: 313800

* بازی با پیکان؟
مهمترین مسئله این است که بازیکنان را بتوانیم خوب ریکاوری کنیم که به شرایط خوب بازی برسند. نمی‌توانیم به بازی فکر کنیم وقتی بازیکنان ما شرایط ریکاوری ندارند. برای تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس که چند جام بازی می‌کنند و ما الان در سه جام بازی می‌کنیم، باید برای این مشکلات راه حل داشته باشیم. ما گروه فنی خوب و مربی بدنساز خوبی داریم و حتما فکر خواهیم کرد که از این مشکل بیرون بیاییم. مطمئنا زمانی که بازی‌ها قطع بود مشکل وجود داشت و فقط هفته‌ها تمرین می‌کردیم و الان هم 3-4 روز یکبار بازی داریم و این هم یک چالش است. اما ما اینجا هستیم که چالش‌ها را برطرف کنیم.

* غیبت یحیی در نشست خبری؟
آقای گل‌محمدی عذرخواهی کردند که در نشست خبری نبودند چون ما جلسه فنی مهمی داشتیم و حتما باید ایشان در جلسه می‌بودند و در مورد بازی فردا صحبت می‌کردند.

* درخواست گل‌محمدی برای لغو فیفادی و حالا مصدومیت پورعلی‌گنجی در فیفادی؟
یک مقدار سخت است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون من نمی‌دانم صحبت آقا یحیی در این مورد چه بوده است. اگر من بخواهم در مورد خودمان فکر کنم طبیعتا دوست دارم بازیکنان در کنار ما باشند تا ما مراقبشان باشیم و با ما تمرین کنند اما از طرف دیگر هم این فرصتی است برای تیم ملی که بازی رسمی داشته باشد. فکر می‌کنم باید تصمیماتی گرفته شود که برای تمام فوتبال ایران خوب باشد، هم برای تیم ملی و هم باشگاه‌ها.

* مصدومیت مهدی ترابی؟
الان آمادگی و شرایط جسمانی مناسب را برای بازی دارد. فصل گذشته یکی از بازیکنان مهم ما در راه قهرمانی بود و شاید به آن فرم نرسیده اما برای بازی فردا شرایط مناسبی دارد. او آماده بازی است اما باید صبر کنید ببینید بازی خواهد کرد یا خیر.

ویدئو: 313797

* کیفیت زمین قزوین؟
من ندیدم اما یکی از همکاران را فرستادیم و تایید کردند که کیفیت زمین چمن خوب است.

دیدگاه‌ها