کد خبر : 1973470 | 26 مهر 1402 ساعت 20:44 | 39.2K بازدید | 25 دیدگاه

این میلیاردر به جای منچستریونایتد، اینتر را می خرد!

خانواده ژانگ، مالکان باشگاه اینتر، می خواهند این باشگاه را بفروشند و شیخ جاسم ابن آل ثانی یکی از گزینه های خرید برای آنها است.

این میلیاردر به جای منچستریونایتد، اینتر را می خرد!

به گزارش "ورزش سه"، این خانواده قصد دارد همه یا بخشی از سهام باشگاه اینتر را بفروشد و تا به حال سه پیشنهاد خرید را دریافت کرده اند اما در نهایت به فروش رضایت نداده اند چرا که می خواهند باشگاه را به کسی بفروشند که در ساخت و توسعه آن برنامه های جدی داشته باشد. آنها همچنین علناً از شیخ جاسم خواسته اند که برای خرید سهام اینتر وارد مذاکره شود، به خصوص اکنون که این میلیاردر از کورس خرید سهام باشگاه منچستریونایتد خارج شده است. گفت‌وگوها پشت درهای بسته برگزار می‌شود و نتایج احتمالی در زمان مناسب گزارش خواهد شد. در صورت همکاری دو سویه ژانگ و ثانی، احتمالا آنها به دنبال درآمد زایی بیشتر از طریق برند باشگاه خواهند بود.

1941608

استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر است و پدرش ژانگ جیندونگ این باشگاه را برای او خریداری کرده و رئیس شرکت زنجیره ای سونینگ است. استیون از سال 2016 در میلان زندگی می‌کند. او در آمریکا برای تعطیلات به سر می‌برد که متوجه شد پدرش باشگاه اینتر را به عنوان هدیه تولد 26 سالگیش خریداری کرده است و بنابراین به سرعت به میلان بازگشت. به گفته استیون، او تا قبل از آن هرگز به یک مسابقه فوتبال هم نرفته بود.

دیدگاه‌ها