کد خبر : 1973485 | 26 مهر 1402 ساعت 22:18 | 79.5K بازدید | 61 دیدگاه

بمب زمستانی در لندن منفجر می‌شود

چلسی در جستجوی بازیکن برای برطرف کردن مشکلاتش در خط حمله، به ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی رسیده است و قصد دارد او را جذب کند.

بمب زمستانی در لندن منفجر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی تابستان گذشته به شدت به یک مهاجم نیاز داشت و به کریستوفر انکونکو و نیکلاس جکسون، استعداد ویارئال، ورودی‌های این تیم در خط حمله بودند تا به افزایش تعداد گل‌های این باشگاه کمک کنند.

انکونکو در همان ابتدای فصل دچار مصدومیت بلندمدتی شد و نیکلاس جکسون با وجود داشتن فرصت‌های کافی برای راضی کردن مائوریسیو پوچتینو، نتوانست نظر او را جلب کند تا سرمربی آرژانتینی چلسی به فکر جذب یک مهاجم با کیفیت‌ و تجربه بیشتری بیفتد.

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی برای مدت طولانی در صدر لیست آرزوهای چلسی بوده است و منابع در این باشگاه معتقدند که او راه حلی عالی برای مشکلات گلزنی آنهاست. لیورپول و آرسنال نیز به این بازیکن علاقه‌مند هستند و چلسی برای جذب بازیکن مدنظرش باید با این تیم‌ها رقابت کند.

1941636

در هفته‌های اخیر به دلیل ناراحتی اوسیمن از ناپولی به خاطر مسخره کردن او در پست تیک تاکی باشگاه، احتمال خروجش از این باشگاه بیشتر شده است.

منابع نزدیک به چلسی گفته‌اند که جذب اوسیمن در ژانویه غیرممکن نیست و مالکان در آماده‌باش کامل هستند تا از هر فرصتی برای جذب ستاره ناپولی استفاده کنند.

1941637

دیدگاه‌ها