کد خبر : 1973490 | 26 مهر 1402 ساعت 22:37 | 41K بازدید | 23 دیدگاه

دست ژاوی برای ال کلاسیکو خالی‌تر شد

مصدومیت سرجی روبرتو، مدافع کناری بارسلونا، بدتر از چیزی است که انتظار می‌رفت و سه بازی حساس بارسلونا در هفته‌های پیش رو را از دست می‌دهد.

دست ژاوی برای ال کلاسیکو خالی‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بارسلونا تایید کرد که سرجی روبرتو در حین تمرین دچار کشیدگی ساق پا شده است. اگرچه تاریخ بازگشتی از سوی باشگاه تعیین نشده بود، اما تصور می.شد که مشکل بسیار جزئی است و او را تنها ۷ تا ۱۰ روز از میادین دور نگه می‌دارد.

این باعث می‌شد روبرتو بازی یکشنبه با اتلتیک بیلبائو را از دست بدهد، و احتمال زیادی وجود داشت که او قبل از بازی با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا و رئال مادرید در لالیگا بازگردد.

با این حال، اکنون اسپورت می‌گوید که روبرتو دو تا سه هفته آینده را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، به این معنی است که او بازی‌هایی که در بالاتر ذکر شد را هم از دست خواهد داد.

1941646

اگرچه روبرتو از یک بازیکن ثابت در بارسلونا فاصله زیادی دارد، اما او گزینه خوبی برای ژاوی هرناندز، سرمربی تیم است، زیرا امیدوار بود که به ژوائو کانسلو قبل از رویارویی با رئال مادرید استراحت بدهد.

مصدومیت روبرتو همچنین دست بارسلونا را در خط هافبک بسیار کوتاه می‌کند. از آنجا که حضور پدری در ال کلاسیکو همچنان نامشخص است و غیبت فرانکی دی یونگ از قبل تایید شده است، فقط اوریو رومئو، ایلکای گوندوغان، فرمین لوپز و گاوی باقی می‌مانند که گاوی نیز برای بازی مقابل شاختار محروم است.

دیدگاه‌ها