کد خبر : 1973503 | 27 مهر 1402 ساعت 05:50 | 3.1K بازدید | 3 دیدگاه

تجهیزات رایگان کنفدراسیون آسیا برای گسترش هاکی

هاکی قهرمان می‌شود اما پاداش نمی‌گیرد!

رئیس فدراسیون هاکی گفت: علاوه بر بخش قهرمانی، ایجاد زمین چمن استاندارد هاکی از اولویت‌های ما در فدراسیون است.

هاکی قهرمان می‌شود اما پاداش نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، بهرام قدیمی در پایان مجمع عمومی فدراسیون هاکی که صبح روز چهارشنبه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: هاکی چمنی آرام آرام خودش را نشان می‌دهد و مردم ایران دیگر هاکی را می‌شناسند. در هاکی چمنی که رشته المپیکی است و پیش از این حرفی در آن برای گفتن نداشتیم، اکنون رنکینگ ششم آسیا هستیم.

وی افزود: بودجه ما کفاف نمی‌دهد و خیلی‌ها به کمک هاکی آمدند و در بخش مردان به مقام سوم جهانی در هاکی سالنی رسیدیم و در هاکی چمنی به گروه A صعود کردیم. برای بانوان نیز مربی آمریکایی آوردیم. او حتی دو بازیکن ۱۶ ساله مستعد را انتخاب کرد و سایر نفرات زیر ۲۲ سال هستند. این شایسته سالاری است.

ویدئو: 313772

قدیمی اضافه کرد: اسفندماه مسابقات هاکی داخل سالن را داریم و امیدواریم تیم بانوان در آن نتایج خوبی بگیرد. مربی آمریکایی که برای تیم بانوان آوردیم، معتقد بود دانش مربیان بانوان ما برای ۳۰ سال پیش است. توان مربیان ما همان پنجمی آسیا بود و با وجود این مربی باید روی سکو برویم و سهمیه جهانی بگیریم.

وی افزود: هاکی باید مثل دیگر رشته‌های تیمی، دیده شود. حتی در مراسم‌های پاداش قهرمانان نیز بچه‌های ما دیده نشده بودند که با دستور مقام عالی ورزش، امیدواریم آئین نامه عوض شود.

رئیس فدراسیون هاکی ادامه داد: در لیگ، باشگاه‌های خوبی داریم که قطعا درآمد بازیکنان را بالا می‌برند. تجهیزات خوبی هم از سوی کنفدراسیون آسیا به صورت رایگان به ما داده شد که در اختیار هیئت‌ها قرار دادیم.

وی در مورد نبود زمین چمن هاکی استاندارد در کشور نیز بیان کرد: در تبریز، کرمانشاه و همدان زمین چمن هاکی وجود دارد ما استاندارد بین‌المللی نیست. تمامی زیرساخت‌های ما در پروژه مجموعه آزادی وجود دارد و سعی می‌کنیم تا اسفندماه آن پروژه به اتمام برسد. علاوه بر بخش قهرمانی، اولویت ما زمین چمن استاندارد است.

دیدگاه‌ها