کد خبر : 1973511 | 27 مهر 1402 ساعت 00:14 | 21.2K بازدید | 24 دیدگاه

هشدار تباس به لاپورتا: کارهایت بی عواقب نیست!

خاویر تباس، رئیس لالیگا، که رابطه دوستانه ای با خوان لاپورتا ندارد، می‌گوید اتهام به او در پرونده نگریرا نتیجه‌ای نخواهد یافت.

هشدار تباس به لاپورتا: کارهایت بی عواقب نیست!

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که اتهامات رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا، در 'پرونده نگریرا' بی معنی است.

تباس تایید کرد:"این بدون عواقب نخواهد بود. واضح می‌گویم. من زمان را مدیریت نمی‌کنم، اما این به نتیجه نمی‌رسد. من هنوز فرصت صحبت کردن با لاپورتا را نداشته‌ام."

تباس در پاسخ به این سوال که آیا خوان لاپورتا پس از این اتهام باید استعفا دهد یا خیر، توضیحی در این مورد نداد:"من مجبور نیستم به این سوال پاسخ دهم، این بر عهده من نیست. اگر او فکر کند که بی گناه است و چیزی وجود ندارد، پس به حضورش ادامه خواهد داد."

1941675

خواکین آگیره، رئیس دادگاه شماره یک بارسلونا، نظر دادستانی در تبرئه لاپورتا، رییس فعلی بارسلونا، از اتهامات پرداخت رشوه به نگریرا را نپذیرفته است.

به دلیل ریاست او در باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2003 تا 2007، او نیز هم‌ردیف با ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو متهم شده است.

به این ترتیب دادگاه تحقیقات خود را در خصوص پرداخت مستمر رشوه از سوی بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب‌رییس کمیته داوران لالیگا، و پسرش، بین سال‌های 2001 تا 2018، با محوریت لاپورتا آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها