کد خبر : 1973528 | 27 مهر 1402 ساعت 01:19 | 10.9K بازدید | 24 دیدگاه

اتحاد روسای متهم بارسا: باید از خودمان دفاع کنیم

جوزپ ماریا بارتومئو درخواست ملاقات با خوان لاپورتا و ساندرو روسل را در مورد "پرونده نگریرا" دارد.

اتحاد روسای متهم بارسا: باید از خودمان دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا پس از اینکه قاضی خواکین آگیره، رئیس دادگاه تحقیقاتی شماره یک بارسلونا، تصمیم گرفت او را به همان جنایاتی متهم کند که ساندرو روسل و جوزپ ماریا بارتومئو، روسای سابق این باشگاه با آن درگیر هستند، به طور کامل با "پرونده نگریرا" درگیر شده است.

رئیس فعلی باشگاه بارسلونا از این تحقیقات خارج شده بود زیرا اتهامات اولیه به او راه به جایی نبرد. اما تصمیم قاضی آگیره مبنی بر در نظر گرفتن این پرونده به عنوان رشوه، راه را برای به گسترش تحقیقات تا سال 2008 باز کرده است، زمانی که لاپورتا اولین دوره خود را به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا سپری می‌کرد.

1941699

وضعیت جدید واکنش بارتومئو را به دنبال داشته و او خواستار اقدام مشترک بین سه رئیس متهم شده است. رئیس سابق این باشگاه بیانیه‌ای را در اختیار  نشریه اسپورت قرار داد که در آن آمده است:"با توجه به وضعیت جدید «پرونده نگریرا»، اگر باشگاه بتواند در مورد اقدام مشترک و مشهود سه رئیسی که اکنون در مرحله تحقیقات هستند، به توافق برسد، کار راحت خواهد بود."

به در این بیانیه اضافه می‌کند:"حجم و گستردگی رسانه‌ها این امر را ضروری می‌کند که برای بهره مندی از افتخار، تصویر و دفاع از ارزش‌های باشگاه بارسلونا، اتحاد و مقاومت نشان داده شود که علاوه بر دادن پیام اتحاد، همچنین قدرت شرکا یا حامیان ما را تقویت می‌کند."

رئیس سابق بارسا در پایان این بیانیه نوشت:"این کار قبلاً در ابتدای این رویه، در فوریه 2023 انجام شده بود، و اخیراً ساندرو روسل نیز از ما خواست تا با هم ملاقات کنیم تا اختلافاتی را پشت سر بگذاریم که هرگز برای باشگاه ما مفید نیست."

دیدگاه‌ها