کد خبر : 1973535 | 27 مهر 1402 ساعت 06:13 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

قاب عجیب از اولین گل‌ هفته ششم لیگ برتر

داستان اولین گل هفته ششم ماجراهای زیادی در پس خود داشت.

قاب عجیب از اولین گل‌ هفته ششم لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان قهاری یکی از بازیکنان آکادمی نساجی مازندران به شمار می‌رود که 6 سال در این تیم حضور داشت. در پنجره تابستانی اما اوضاع برای این بازیکن با حضور مهدی رحمتی در مازندران متفاوت شد و این مربی تازه وارد اعتقادی به توانایی‌ها او نداشت، تا قهاری راهی جز جدایی از شهر محل تولدش نداشته باشد و اراک را برای ادامه فوتبال انتخاب کند.
قهاری در 6 بازی ابتدایی فصل برای آلومینیوم فقط 2 حضور تعویضی را تجربه کرده بود، اما بیماری پدر میلاد فخرالدینی مدافع راست کهنه‌کار سبزپوشان اراکی سبب شد تا مجتبی حسینی مقابل نساجی مازندران برای اولین مرتبه از قهاری در ترکیب اصلی استفاده کند.
هنوز 3 دقیقه از زمان بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر سپری نشده بود که یک اشتباه از سوی صابر حردانی سبب شد لیموچی در موقعیت خوبی قرار بگیرد و سپس با یک پاس قهاری که نفود کرده بود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و او هم با پای چپ ضربه روی پای خود را به تور دروازه مظاهری چسباند.

ویدئو: 313694

قابی که می‌بینید لحظاتی پس از تک گل اولین بازی هفته ششم لیگ برتر است که صابر حردانی به شکل عجیبی مقابل قهاری و لطفی دو بازیکن آلومینیوم افتاده است. اشک های قهاری پس از این گل آنطور که خودش در مصاحبه پس از پایان بازی گفت بی‌اختیار جاری شد و جشن گل هم در وطنی برپا نکرد.

1941705

دیدگاه‌ها