کد خبر : 1973538 | 27 مهر 1402 ساعت 07:58 | 72K بازدید | 66 دیدگاه

مخالفت شدید اسطوره آلمانی با ناگلزمان

شواین‌ اشتایگر: دادن بازوبند به گوندوغان درست نبود!

باستین شواین‌ اشتایگر از تصمیم یولیان ناگلزمان مبنی بر دادن بازوبند کاپیتانی به ایلکای گوندوغان انتقاد کرده و از نویر حمایت کرده است.

شواین‌ اشتایگر: دادن بازوبند به گوندوغان درست نبود!

به گزارش "ورزش سه"، چیزی که هانسی فلیک سرمربی سابق تیم ملی آلمان آغاز کرده بود را جانشین او یولیان ناگلزمان هم ادامه داد. ایلکای گوندوغان، هافبک بارسلونا، کاپیتان جدید و دائمی تیم ملی آلمان است و بازوبند را برای همیشه از مانوئل نویر می‌گیرد.

باستین شواین اشتایگر، کاپیتان سابق تیم ملی، از اعلام زودهنگام خبر کاپیتانی گوندوغان توسط ناگلزمان، سرمربی جدید ژرمن‌ها کاملا متحیر شده است. شواین اشتایگر از نویر برای کاپیتانی تیم ملی حمایت می‌کند.

او در گفت‌وگویی تلویزیونی این تصمیم ناگلزمان را اشتباه دانست و گفت: «از اینکه اینقدر زود تصمیم گرفتند شگفت‌زده شدم‌. کار درستی نبود. انتخاب کاپیتان یک کشور اینقدر ساده نیست که بشود اینقدر زود تصمیم گرفت.

1941706

من معتقدم وقتی بازیکنی مانند نویر در تیم حضور داشته باشد، بازوبند باید روی بازوی او باشد. اقتدار او در زمین را هر کسی ندارد و این هم به بازیکنان کمک می‌کند و هم روی حریف تاثیر می‌گذارد.

ایلکای کار در زمین کار بسیار بزرگی انجام می‌دهد. او بازیکن بزرگی است. نیازی به صحبت در مورد این موضوع نیست چون یک چیز واضح است. او تجربه زیادی کسب کرده است و لایق بازوبند هم هست اما در نهایت اگر من بودم کمی صبر می‌کردم و بعداً تصمیم می‌گرفتم.»

دیدگاه‌ها