کد خبر : 1973560 | 27 مهر 1402 ساعت 11:17 | 29.2K بازدید | 20 دیدگاه

نسخه بی‌رحم ستاره والیبال ایران در ترکیه

بردیا سعادت همچنان به عملکرد فوق العاده خود در ترکیه ادامه می‌دهد.

نسخه بی‌رحم ستاره والیبال ایران در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، بردیا سعادت از آن دسته بازیکنانی بود که در چند ماه اخیر خیلی مورد کم لطفی قرار گرفت. او فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سوپر لیگ ترکیه بود و در هر بازی بالای ۲۰ امتیاز برای تیمش کسب کرد اما نهایتا در هیچ یک از مسابقات ملی امسال مورد استفاده قرار نگرفت.

بردیا سعادت در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه برای باشگاه آلانیا اسپور به میدان می‌رود. او در همین شروع کار و مسابقات کاپ ترکیه نمایش‌های درخشانی از خود ارائه کرده و نشان داده که قصد دارد یک فصل فوق العاده دیگر را در ترکیه پشت سر بگذارد.

دیروز در کاپ ترکیه شاهد تقابل بازیکنان ایرانی با یکدیگر بودیم، جایی که دو تیم جیزره بلدیه و آلانیا اسپور به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این یاران بردیا سعادت بودند که در یک بازی نزدیک و تماشایی حریف خود را با نتیجه سه بر دو شکست دادند.

1896300

سعادت ستاره بی چون و چرای این بازی بود چرا که موفق شد ۲۸ امتیاز برای تیمش کسب کند. از طرف دیگر احسان دانش‌دوست و آرمین افشین‌فر نیز نمایش خوبی در ترکیب جیزره داشتند و به ترتیب ۱۷ و ۱۶ امتیاز برای تیمشان کسب کردند.

در یکی دیگر از بازی‌های روز گذشته هاتای اسپور با نتیجه سه بر صفر مقابل تورشاد شکست خورد و محمد بربست در اولین تجربه خود ۱۳ امتیاز برای هاتای کسب کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

دیدگاه‌ها