کد خبر : 1973564 | 27 مهر 1402 ساعت 11:40 | 35.4K بازدید | 89 دیدگاه

بازدید خطیر از جزیره میزبان استقلال! (عکس)

مدیرعامل استقلال از استادیوم جزیره کیش که میزبان احتمالی بازی های این تیم خواهد بود، دیدن کرد.

بازدید خطیر از جزیره میزبان استقلال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از مطرح شدن بحث تغییر محل برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس و ترمیم چمن استادیوم آزادی، آبی پوشان به دنبال انتخاب یک ورزشگاه مناسب برای برگزاری دیدارهای خانگی خود بودند که در این میان، نام شهرهای مشهد و اهواز نیز به میان آمد.

استقلالی ها قصد داشتند تا بازی های خانگی خود را در استادیوم امام رضا (ع) مشهد برگزار کنند و حتی ورزشگاه های غدیر و شهدای فولاد اهواز نیز به عنوان گزینه های آلترناتیو مطرح شدند که در این میان آبی ها به یکباره با تغییر جهت جغرافیایی قابل توجهی، جزیره کیش را به عنوان گزینه اصلی خود مطرح کردند.

مدیرعامل استقلال نیز روز گذشته با سفر به کیش، از وضعیت امکانات و چمن استادیوم این جزیره بازدید به عمل آورد تا در صورت تأیید نهایی کادرفنی، آبی پوشان بازی های خانگی خود را به کیش منتقل کنند.

1941733

حالا نیز رسانه رسمی باشگاه استقلال گزارشی را در این خصوص منتشر کرده است. در این گزارش آمده است:

«علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال که جهت بررسی شرایط میزبانی جزیره کیش از بازی‌های استقلال راهی این جزیره شده است، از استادیوم این جزیره که اخیرا به صورت کامل بازسازی شده و شرایط رختکن این ورزشگاه دیدن به عمل آورد.

در این بازدید، مدیرعامل باشگاه استقلال با سرهنگی رییس منطقه آزاد کیش، پورزادی معاون عمرانی و برنامه ریزی، نظر پور شهردار کیش، فرضی پور رییس ورزش کیش و محمود پازوکی رییس هیئت فوتبال کیش دیدار و جلسه برگزار کرد.»

باید دید که در نهایت باشگاه استقلال از چه زمانی، دیدارهای خانگی خود را به خارج از تهران منتقل می کند و آیا جزیره کیش برای میزبانی از بازی های این تیم تأیید خواهد شد یا خیر.

1941734
1941735
1941736

دیدگاه‌ها