کد خبر : 1973585 | 27 مهر 1402 ساعت 12:59 | 8.2K بازدید | 10 دیدگاه

آلمانی‌ها می‌ترسند برای تیم ملی مستند بسازند!

فدراسیون فوتبال آلمان در حال بررسی پیشنهادات برای امضای قرارداد و تهیه مستندی جدید از این تیم در یورو 2024 است.

آلمانی‌ها می‌ترسند برای تیم ملی مستند بسازند!

به گزارش "ورزش سه"، آمازون پرایم پیش از این با فدراسیون فوتبال آلمان به توافق رسیده بود تا مستندی را از این تیم در جریان دیدارهای جام جهانی 2022 قطر تهیه کند. 

هرچند حذف زودهنگام آنها از این رقابت‌ها باعث شد که این مستند چندان طولانی نشود اما تنش به وجود آمده و اتفاقاتی که در رختکن این تیم در جریان این بازی‌ها رخ داد باعث شد که پخش این مستند با جنجال بسیاری برای فوتبال این کشور همراه باشد. 

حالا اسپورت وان خبر داده که چند پیشنهاد متفاوت به دست فدراسیون فوتبال آلمان رسیده تا مستند دیگری در طول رقابت‌های یورو 2024 و این بار با حضور یولیان ناگلزمان در رختکن تیم ملی فوتبال این کشور تهیه شود. 

1940139

با این حال، مدیران فوتبال این کشور تصمیم ندارند که به زودی تصمیمی در این باره بگیرند و قصد دارند تمامی جزئیات را با دقت بررسی کند و همه جوانب را برای قبول هر یک از این پیشنهادات در نظر بگیرند. 

آنها معتقد هستند که مستند قبلی جنجال بسیاری برپا کرد و تصاویر و جزئیاتی از اتفاقات رختکن که در معرض دید عموم قرار گرفت باعث شد که واکنش‌های نه چندان خوبی به بازیکنان و همچنین هانسی فلیک داده شود که مورد تایید فدراسیون فوتبال این کشور هم نبود و به همین دلیل حالا با احتیاط بیشتری در این باره تصمیم‌گیری خواهند کرد.

دیدگاه‌ها