کد خبر : 1973589 | 27 مهر 1402 ساعت 13:35 | 42.8K بازدید | 17 دیدگاه

واکنش بلینگام به پیشنهاد جذاب: بی‌خیال من شوید!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، به ترک این باشگاه و حضور در لیگ برتر فکر نمی‌کند.

واکنش بلینگام به پیشنهاد جذاب: بی‌خیال من شوید!

به گزارش "ورزش سه"، بلنیگام از زمان پوشیدن پیراهن رئال مادرید در تابستان امسال تا به حال خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال معرفی کرده است. 

درخشش او پیش از این در بروسیا دورتموند هم مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود اما این بازیکن در این فصل به ستاره بی چون و چرا و ناجی شماره یک رئال مادرید تبدیل شده و عملکرد خارق العاده‌‎ای را به نمایش گذاشته که تحسین بسیاری را به همراه داشته است. 

عملکرد خوب این ستاره انگلیسی باعث شده که بسیاری از بزرگان فوتبال این کشور بارها و بارها از علاقه‌شان به حضور او در لیگ برتر انگلیس صحبت و ابراز امیدواری کنند که او به زودی راهی این رقابت‌ها شود. 

1937273

جو کول پس از پایان بازی تیم ملی انگلیس برابر ایتالیا که با پیروزی و صعود سه شیرها به رقابت‌های یورو 2024 همراه بود به بلینگام گفت:« ما واقعا می‌خواهیم که تو را در لیگ برتر ببینیم.»

اما این ستاره رئال مادرید در پاسخ به او اظهار داشت:« شاید باید بازیکن دیگری را پیدا کنید (باخنده).»

بلینگام پیش از پیوستن به رئال با پیشنهاد جذابی از سوی منچسترسیتی روبرو شده بود و پپ گواردیولا جلسه‌ای طولانی مدت با او برگزار کرد ولی این بازیکن تصمیمش را برای حضور در سانتیاگو برنابئو گرفته بود و این پیشنهاد را رد کرد. 

دیدگاه‌ها