کد خبر : 1973598 | 27 مهر 1402 ساعت 14:12 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

گل زدن و پاس گل دادن را دوست دارم

کریم‌زاده: ما باید در نیمه بالای جدول بودیم نه قعر

استقلال خوزستان در حالی به استقبال دربی خوزستان می‌رود که در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

کریم‌زاده: ما باید در نیمه بالای جدول بودیم نه قعر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیروس پورموسوی در بازی قبلی در برابر پیکان در حالی با گل دقایق پایانی سامان نریمان جهان بازنده شدند که در همان دقایق آغازین به خاطر پنالتی حادث شده به روی متین کریم زاده می‌توانستند به گل برسند اما رحیم زهیوی این موقعیت طلایی را از دست داد.

متین کریم‌زاده که در استقلال خوزستان بر خلاف دوران حضور در نساجی یکی از مهره‌های کلیدی به شمار می‌رود، در مورد وضعیت تیم می‌گوید: واقعیت این است که ما در قعر جدول قرار داریم و این می‌تواند برای هر تیمی هراس انگیز باشد. اما واقعیت این است که ما بازی‌های خوبی در برابر حریفان ارائه دادیم و حتی شایسته این بودیم که در نیمه بالای جدول باشیم اما فوتبال بی رحم است. زمانی که شما از موقعیت‌ها استفاده نکنی، امتیاز به تیم حریف می‌رسد.

او ادامه داد: به طور حتم شما و همه مردم بازی ما را در برابر استقلال تهران دیدند. در این مسابقه ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که حتی برنده شویم اما متاسفانه یک بر صفر باختیم. به عقیده من با این فوتبال ما می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و دوباره به موقعیت خوبی در جدول رده بندی برسیم.

وینگر تیم استقلال خوزستان در خصوص استعفای سیروس پورموسوی و بازگشت این مربی به اردوی تیم گفت: در امتیازات از دست رفته کادر فنی به خصوص آقا سیروس کمترین تقصیر را داشتند، چون این تلاش ما بازیکنان در زمین است که منجر به کسب نتیجه یا از دست رفتن امتیاز می‌شود. بهترین تصمیم باشگاه مخالفت با استعفای سرمربی تیم بود. او بهتر از همه تیم را می‌شناسد و به طور حتم همه دست به دست هم برای جبران امتیازات از دست رفته تلاش خواهیم کرد و بازی با فولاد می تواند برای ما یک شروع دوباره باشد. با احترام به تیم حریف که یکی از تیم های خوب لیگ برتر بشمار می‌رود، هدف ما ارائه یک بازی هوشمندانه و کسب امتیاز است و شک نکنید استقلال خوزستان به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

متین کریم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا در بازی های پیش رو باز هم در برنامه های تهاجمی تیم شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: در صورت صلاحدید مربی تلاش خواهیم کرد که در برنامه‌های تهاجمی تیم شرکت کنم. من گل زدن و خلق موقعیت گل را دوست دارم و شک نکنید پنالتی که در بازی قبلی گرفتم، در بازی های آتی هم تکرار خواهم کرد.

دیدگاه‌ها