کد خبر : 1973611 | 27 مهر 1402 ساعت 15:15 | 23.8K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به نتایج اخیر

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است که فدراسیون باید برنامه‌ریزی دقیقی برای چهار سال آینده داشته باشد.

واکنش کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به نتایج اخیر

به گزارش "ورزش سه"، نتایج رقم خورده در چند ماه اخیر باعث شد که والیبال ایران با یک سیر نزولی عجیب و غریب مواجه شود و حالا حضورمان در المپیک پاریس بسیار دشوار شده است. در مقطع کنونی لازم است که فدراسیون والیبال یک تصمیم بسیار دقیق اتخاذ کند تا بتوانیم با یک کادر فنی قدرتمند همچنان شانس خود را برای صعود به المپیک حفظ کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران یکی از افرادی بود که دیروز در جلسه فنی فدراسیون حاضر بود. علیرضا نادی در این جلسه گفت: "از نتایج تیم ملی مقداری ناراحت بودم و احساس مسوولیت کردم که به این جلسه آمدم. قضاوت مردم مهم است و باید جوابگوی آن‌ها باشیم. بین بازیکنان گذشت نیست و با صحبت‌های اکبری بسیار موافقم که ترکیب تیم ملی مشخص نبود. این موضوع اعتماد به نفس را از بازیکنان می‌گیرد."

نادی ادامه داد: "بازیکنانی که در پاس گرگان غوغا کردند را در تیم ملی سوزاندیم. آنچه تیم ملی آلمان را المپیکی کرد پشت خط زن این تیم بود در حالی که در تیم ایران این اتفاق رخ نداد. چند سالی است تدریس می کنم و مربیانی را پرورش می‌دهیم که روی بازیکنان جوان اثرگذار هستند. کادر فنی افرادی باشند که بازیکنان آن ها را قبول داشته باشند. مربی باید مدیریت و رهبری بهتری داشته باشد. پاسور باید مدیر باشد که در حال حاضر این طور نیست. شاید به المپیک نرویم اما پایان کار نیست و باید برای 4 سال آینده برنامه ریزی کنیم. بازیکنان چندان بهتری نداریم اما باید کادر فنی را تقویت کنیم."

دیدگاه‌ها