کد خبر : 1973636 | 27 مهر 1402 ساعت 18:50 | 225.5K بازدید | 490 دیدگاه

سه امتیاز شیرین بدون ستاره‌های اصلی

پیکان 1 - پرسپولیس 3: شهاب و سروش یک گلزن و یک لیدر

پرسپولیس در یک بازی جذاب، هیجان‌انگیز و پرموقعیت با سه گل شهاب زاهدی پیروز میدان شد.

پیکان 1 - پرسپولیس 3: شهاب و سروش یک گلزن و یک لیدر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، بازی معوقه پیکان و پرسپولیس به میزبانی خودروسازان در قزوین برگزار شد که سرخ‌ها با ارائه یک نمایش سزاوارانه در غیاب ستاره‌های مصدوم‌شان با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست دادند.

در نیمه نخست این مسابقه، از همان دقایق ابتدایی بازی هجومی آغاز شد و بازی تهاجمی پیکان برای تماشاگران حاضر در استادیوم و بینندگان تلویزیونی نوید یک بازی جذاب و پر گل را می‌داد.

اولین گل بازی را شهاب زاهدی با ضربه سر در دقیقه ۱3 به ثمر رساند. در ادامه این نیمه دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند که ضربات عمری و صادقی از پرسپولیس به تیرک خورد و از آن طرف صدقی هم توپ را به تیرک زد و چیپ عالی بایرامی نیز توسط فرجی از دروازه بیرون کشیده شد تا این نیمه جذاب با همان یک گل به پایان برسد‌.

در نیمه دوم این مسابقه، پیکان در اولین موقعیت خوو با حامد پاکدل دروازه بیرانوند را فرو ریخت‌‌. در ادامه سرخ‌ها مالکیت توپ را در دست گرفتند و با بازی‌سازی سروش رفیعی باز هم پیش افتادند. پاس گل و پنالتی گرفتن سروش در این نیمه با ضربات تمام کننده شهاب همراه شد تا پرسپولیس سه بر یک پیش بیفتد و بازی را ببرد. در ادامه این نیمه دو تیم موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتند که راهی به دروازه نیافت تا بازی با همان نتیجه به اتمام برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و بار دیگر در صدر جدول قرار گرفت.

ویدئو: 313870

معوقه هفته ششم لیگ برتر/ پنجشنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۰/ ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

تیم داوری: احمد محمدی، بهزاد پناهی، محمدصالح عرب آبادی و ایمان کیهیش/ ناظر: علیرضا کهوری

پیکانترکیب پیکان:
محمد ناصری | ایمان اکبری | دانیال جهانبخش | امیرحسین صدقی(۴۵- حامد پاکدل) | علی‌اکبر رنجبر | امیر طاهر (۴۵- محمد اصلانی) | منصور باقری (82-ابراهیم صالحی) | مجتبی حقدوست (۶۶-رضا غندی پور) | سامان نریمان‌جهان | محمدجواد آزاده | مهرداد بایرامی (82-مبین دهقان)

1941857

پرسپولیسترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند | گئورگی گولسیانی | فرشاد فرجی | دانیال اسماعیلی‌فر (3+90-علیرضا بابایی) | علی نعمتی | مسعود ریگی | سروش رفیعی (81-سینا اسدبیگی) | میلاد سورگی | سعید صادقی (81-وحدت حنانوف) | محمد عمری (2+90-مهدی ترابی) | شهاب زاهدی (89-نبیل باهوی)

1941858

توپ گلشرح گل:
پرسپولیس یک - پیکان صفر (دقیقه ۱3: شهاب زاهدی): سانتر فوق العاده و دقیق سروش رفیعی از روی نقطه کرنر درست به میانه محوطه جریمه رفت و شهاب زاهدی بلند قامت با یک پرش بلند بالاتر از همه توپ را با ضربه سر به گوشه دروازه پیکان فرستاد.

ویدئو: 313849

پرسپولیس یک - پیکان یک (دقیقه ۴۶: حامد پاکدل): در اولین موقعیت بازی در نیمه دوم حامد پاکدل یک فرار سریع را انجام داد و با سر توپ را جلو برد و در ادامه با دریبل فرجی و ضربه پای راست تمام کننده دروازه بیرانوند را فرو ریخت.

ویدئو: 313859

پیکان یک - پرسپولیس دو (دقیقه ۷۲: شهاب زاهدی): پاس بلند سروش رفیعی با کنترل سینه عالی شهاب زاهدی و حرکت پا به توپ او همراه شد و یک بغل پای چشم‌نواز و دقیق کافی بود که شهاب و پرسپولیس دو گله شوند.

ویدئو: 313865

پیکان یک - پرسپولیس سه (دقیقه ۷۹: شهاب زاهدی): شهاب زاهدی پشت ضربه پنالتی کسب شده توسط سروش ایستاد و با ضربه پای چپ دقیق توپ را به گوشه دروازه پیکان فرستاد تا هت‌تریک کند‌.

ویدئو: 313867

بولت سپاهاناخطار ها:

پرسپولیسپرسپولیس: کارت زرد فرشاد فرجی (23) کارت زردسینا اسدبیگی (3+90)

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه ۱۲: سیو فوق العاده محمد ناصری مانع گلزنی پرسپولیس شد. سانتر از روی نقطه کرنر توسط سروش و ضربه بازیکن سرخ‌ها منجر به یک کرنر دیگر برای این تیم شد.

دقیقه ۱۵: شوت محکم و غیر منتظره محمد عمری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت‌.

دقیقه ۱۷: فشار بازیکنان پیکان موقعیت خطرناکی ایجاد کرد و توپ پس از برخورد به تیرک افقی به کرنر رفت.

دقیقه ۱۷: کرنر پیکان یک موقعیت حساس دیگر را خلق کرد و کرنر سامان نریمان جهان با ضربه سینه صدقی همراه شد و توپ بار دیگر به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد.

دقیقه ۲۲: فرصت خطرناک برای سامان نریمان جهان که در محوطه جریمه ضربه او با برخورد به مدافعین پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۶: در شرایطی که بیرانوند هم در مقابل چیپ مهرداد بایرامی تسلیم شده بود، فرشاد فرجی توپ را از روی خط در آورد و به کرنر فرستاد‌.

دقیقه ۳۹: حرکت پا به توپ عالی شهاب زاهدی با پاس کات بک او همراه شد و ضربه سعید صادقی با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

1941859

دقیقه ۶۲: فرصت خوب برای پرسپولیس روی پرتاب بلند نعمتی که ضربه زاهدی به تور بیرونی دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۸: حمله خطرناک پرسپولیس با سانتر از جناح راست ابتدا با ضربه زاهدی همراه شد و در ریباند ضربه سورگی هم با برخورد به مدافعان بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: حرکت و نفوذ سروش از سمت چپ محوطه با خطای سامان نریمان جهان روی سروش رفیعی همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۸۶: فرصت عالی برای پیکان روی اشتباه فرشاد فرجی که سیو علیرضا بیرانوند از حامد پاکدل اجازه باز شدن دروازه را نداد.

ویدئو: 313869

🥇 بهترین بازیکن:
شهاب زاهدی که در شروع کارش با پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار داشت با هت‌تریک کردن در این مسابقه و یک نمایش جذاب بهترین بازیکن میدان لقب می‌گیرد. البته از سه بار گل‌سازی سروش رفیعی هم نمی‌توان به سادگی گذر کرد.

1941884

📌اتفاق ویژه: 
سرخ‌ها در شرایطی به زمین رفتند که امیری، سرلک، سلمانی، پورعلی‌گنجی و عالیشاه مصدوم بودند و ترابی هم از آمادگی لازم برخوردار نبود و همچنین حسین کنعانی هم پس از همراهی تیم ملی روی نیمکت نشسته بود. سرخ‌ها با ترکیبی از بازیکنان جوان‌تر خود و در غیاب ستاره‌های پزشمارشان یک نمایش فوق العاده را در قزوین نشان دادند. بازی جسورانه شاگردان خطیبی نیز به زیباتر شدن بازی کمک کرد.

بولت فولادحاشیه:

بولت زیر مجموعهاگرچه بیرانوند دو روز پیش مقابل قطر به میدان رفته بود اما مقابل پیکان هم در رقابت‌های باشگاهی فیکس شده است.

بولت زیر مجموعهزوج دفاعی گولسیانی-فرجی برای نخستین بار در این فصل تشکیل شده است.

بولت زیر مجموعهورزشگاه سردار آزادگان قزوین از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

بولت زیر مجموعهمیلاد سورگی، بازیکن آکادمی سرخ‌ها سورپرایز یحیی در ترکیب اصلی بود.

بولت زیر مجموعهپرسپولیس در شهر قزوین از حمایت بسیار خوب هوادارانش برخوردار است.

بولت زیر مجموعهپرسپولیس در این مسابقه پنج بازیکن ملی‌پوش خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، اما مهدی ترابی به این بازی رسیده و روی نیمکت قرار دارد.

بولت زیر مجموعهحسین کنعانی برای نخستین بار در این بازی نیمکت‌نشین شده است و پس از دو بازی ملی استراحت می‌کند.

بولت زیر مجموعهدر دقیقه ۲۴ تماشاگران یادی از هادی نوروزی، کاپیتان فقیدشان کردند.

بولت زیر مجموعهبازیکنان پرسپولیس ابتدای بازی تیشرتی با عکس مرتضی و یاسین دو بازیکن‌شان که رباط صلیبی‌ پاره کرده‌اند به میدان رفتتد و به این شکل به رفقای خود دلداری دادند‌.

بولت زیر مجموعهحامد پاکدل که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد پس از گلزنی خوشحالی نکرد.

1941875

دیدگاه‌ها