کد خبر : 1973658 | 27 مهر 1402 ساعت 18:17 | 83.3K بازدید | 61 دیدگاه

شوک تعویض طلایی به پرسپولیس در ثانیه 20

مهاجم تعویضی پیکان توانست در شروع نیمه دوم دروازه پرسپولیس را باز کند.

شوک تعویض طلایی به پرسپولیس در ثانیه 20

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان با وجود اینکه نیمه اول دیدار امروز مقابل پرسپولیس را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشت، اما نمایش هجومی خوبی داشت و سه حمله فوق‌العاده خطرناک روی دروازه سرخ‌پوشان داشت و حتی تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورد، اما به گل نرسید که در شروع نیمه دوم این کار را انجام داد.

ویدئو: 313859

رسول خطیبی که در دقیقه 40 در حرکتی جالب دو تغییر همزمان انجام داد و حامد پاکدل و محمد اصلانی را وارد زمین کرد که یکی از این مهره‌های جایگزین و سابق سرخ پوشان توانست دروازه این تیم را باز کند.

حامد پاکدل که پس از پیوستن به پیکان نمایش خوبی در خط هجومی این تیم داشت، در شرایطی که فقط 20 ثانیه از شروع نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس گذشته بود، توانست با یک فرار تماشایی روی پاس بلند ایمان اکبری از خط دفاعی به پشت مدافعان سرخ‌پوش، گل تساوی را بزند.

پاکدل که طی یک سال و نیم حضور در پرسپولیس هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب یحیی گل‌محمدی به دست بیاورد و در نقل و انتقالات تابستانی فصل قبل به تراکتور رفت و در این تیم هم شرایط خوبی نداشت، حالا زیر نظر خطیبی دوباره به شرایط خوب گذشته بازگشته و امروز برابر پرسپولیس با یک فرار عالی و شوت زمینی پای راست محکم، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد و نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند.

این مهاجم سرعتی که در دوران حضورش در آلومینیوم اراک و همراه با خطیبی نیز توانسته بود مقابل پرسپولیس گلزنی کند، دوباره امروز این کار را انجام داد و تعویضی طلایی تیمش لقب گرفت و در دقیقه 59 هم شوت خطرناک او با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

دیدگاه‌ها