کد خبر : 1973668 | 27 مهر 1402 ساعت 19:12 | 321.1K بازدید | 464 دیدگاه

هت‌تریک زاهدی درست بود؟

کارشناسی صحنه مشکوک به سود پرسپولیس!

صحنه مشکوک دیدار پیکان و پرسپولیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.

کارشناسی صحنه مشکوک به سود پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برابر پیکان قرار گرفت و نیمه اول را با تک گل شهاب زاهدی پیروز به رختکن رفت، اما با آغاز نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد. سرخپوشان به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۷۲ شهاب زاهدی دومین گل خود را به ثمر رساند تا پرسپولیس بار دیگر از حریف خود پیش بیفتد.

تنها پنج دقیقه بعد سروش رفیعی پس از برخورد با سامان نریمان جهان در‌ محوطه جریمه سرنگون شد تا احمد محمدی، داور مسابقه، در سوت خود بدمد و یک پنالتی به سود سرخپوشان اعلام کند تا شهاب زاهدی سومین گل خود را در این مسابقه به ثمر برساند.

داور در شرایطی تصمیم به اعلام پنالتی گرفت که نریمان جهان به شدت به این موضوع اعتراض داشت و معتقد بود که مرتکب خطا نشده است.

کارشناسان داوری "ورزش سه" به بررسی تصمیم داور در این صحنه پرداخته‌اند:

ویدئو: 313868

✅ محمدرضا ابوالفضلی: با توجه به تصاویر و زاویه موجود، مدافع پیکان بدون اینکه در دفع توپ موفق باشد، پای چپ مهاجم را با بی‌احتیاطی می‌زند. بنابراین پنالتی به درستی از سوی داور که جای‌گیری مناسبی نیز داشت، اعلام شد.

✅ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پیکان بی‌احتیاطی می‌کند و به پای بازیکن پرسپولیس برخورد می‌کند. خطا به درستی اعلام شد.

✅ تورج حق‌وردی: مدافع پای مهاجم‌ را زد و پنالتی درست بود.

✅ مهدی عالیقدر: بازیکن پیکان مرتکب خطا شد و اعلام پنالتی از سوی داور درست بود.

✅ محمدحسین ترابیان: مدافع حین دویدن بی‌احتیاطی می‌کند و پشت پای بازیکن پرسپولیس را می‌زند. اعلام پنالتی از سوی داور درست بود.

✅ بابک وسیله‌بر: مدافع در داخل محوطه جریمه پشت پا زد و اعلام ضربه پنالتی بدون جریمه انضباطی تصمیم درست داور در این صحنه بود.

دیدگاه‌ها