کد خبر : 1973708 | 28 مهر 1402 ساعت 04:31 | 32.3K بازدید | 26 دیدگاه

فرصت دبل مقابل یحیی از دست رفت

شادی گل پاکدل شبیه به عزاداری!

حامد پاکدل، مهاجم فصل قبل پرسپولیس، که در زمستان راهی تراکتور شده بود و ابتدای فصل به پیکان رفت دروازه سرخ‌ها را باز کرد.

شادی گل پاکدل شبیه به عزاداری!

به گزارش "ورزش سه" رسول خطیبی در تصمیمی عجیب و جالب در دقیقه 44 بازی با پرسپولیس دو تغییر در ترکیب تیمش انجام داد که یکی از آنها حامد پاکدل بود.
مهاجم لرستانی پیکان که در نیمه نخست روی نیمکت این تیم خمیازه می‌کشید در اواخر نیمه اول به میدان آمد و بعد از یک خطای سفت و سخت روی فرشاد فرجی، در دقیقه نخست نیمه دوم زهر خودش را به این مدافع و بیرانوند ریخت.

1941950

پاکدل با فراری تماشایی از قلب خط دفاع پرسپولیس و فریب فرجی با یک شوت دقیق دروازه بیرو را باز کرد تا در شروع بازی به پرسپولیس شوک بزرگی وارد کند. او بعد از این گل شادی نکرد و مدتی طولانی روی زمین افتاد و سرش را روی زمین چمن گذاشت و به نظر می‌رسید احساساتی شده. در واقع شادی گل او جدا از اینکه مقابل تیم سابق و محبوبش کاملا خنثی بود به یک عزاداری تک نفره منتهی شد و جزء صحنه‌های ویژه این مسابقه بود.

پاکدل سه فصل قبل وقتی برای تیم آلومینیوم اراک بازی می‌کرد هم تحت هدایت رسول خطیبی دروازه پرسپولیس را باز کرده و شادی گل نکرده بود و با گلزنی امروز به نوعی دژاوو برای پرسپولیسی‌ها رخ داد.

1941951

پاکدل که همیشه از علاقه شدیدش به پرسپولیس حرف زده بعد از نیمکت‌نشینی‌های طولانی، زمستان سال قبل از پرسپولیس جدا شد چرا که یحیی حتی در صورت مصدومیت مهاجمانی مثل آل‌کثیر و دیاباته و بعد از رفتن لوکادیا به او و مهدی عبدی میدان نمی‌داد و این مهاجم بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس مجبور به جدایی شد.

پاکدل در نقش مهاجم تعویضی پیکان مقابل پرسپولیس فرصت دبل مقابل گل‌محمدی و تیم سابقش را هم داشت اما بار دوم بیرانوند مقابل ضربه آخرش ایستادگی کرد. البته با وجود شکست پیکان، او تنها بازیکن از این تیم بود که به خواسته‌اش رسید چرا که مقابل یحیی خودی نشان داد.

دیدگاه‌ها