کد خبر : 1973726 | 27 مهر 1402 ساعت 22:58 | 14K بازدید | 6 دیدگاه

دی لورنتیس می‌خواهد برقصد، اوسیمن نمی‌خواهد!

آینده ویکتور اوسیمن در ناپولی، پس از مصاحبه آخر اورلیو دی‌ لورنتیس، بیش از هر زمان دیگری نامطمئن به نظر می‌رسد.

دی لورنتیس می‌خواهد برقصد، اوسیمن نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبری منتشر شد که لیورپول به طور جدی خواهان جذب ویکتور اوسیمن است و وارد رقابت با آرسنال و چلسی برای جذب این مهاجم نیجریه‌ای شده است.

سپس گفته شد که روبرتو کالندا، ایجنت این بازیکن، در ملاقات با مائوریتزیو میشلی و مائورو ملوسو، مدیران ناپولی دیده شده است و احتمال دارد یکی از موارد مورد بحث آنان انتقال اوسیمن در همین پنجره یا در بدترین حالت در پنجره تابستانی آینده بوده باشد.

1941981

دی لورنتیس نیز در مورد این مهاجم اظهاراتی داشت که نشان می‌دهد اوضاع زیاد خوب پیش نمی‌رود.

«من هرگز در مورد قرار داد اوسیمن بیخیال نبوده‌ام و خواستار تمدید قرارداد او بوده‌ام، اما برای تانگو (رقص) دو نفر لازم است. اگر او به من نپیوندد، من هم نیستم. اگر حال و هوای او تغییر کرده باشد، من نمی‌توانم کاری در این مورد انجام دهم. ما با او تا سال ۲۰۲۵ قرارداد داریم، بنابراین فعلا زمان هست. فراموش نکنید من کولیبالی را در آخرین لحظه فروختم.»

او در آخر در مورد مصدوم شدن اوسیمن از بازی‌های ملی صحبت کرد و از زمانبندی و نحوه دعوت بازیکنان انتقاد کرد.

«از سال ۲۰۱۳، ما در مجموع حدود ۴ میلیون یورو برای شرکت بازیکنانمان در بازی‌های ملی دریافت کرده‌ایم، علی‌رغم اینکه همیشه حداقل ده بازیکن دعوت می‌شدند. این خوب نیست. من فکر می‌کنم بازی‌های ملی فقط باید برای بازیکنان حداکثر ۲۲ ساله باشد، زیرا به آنها دید و ذهنیت خوبی می‌دهد.

من همچنین معتقدم که باید به باشگاه‌ها اجازه داده شود که در مورد فرستادن بازیکنان خود به تیم ملی تصمیم بگیرند، به خصوص اگر بازی دوستانه باشد. اگر برای بازیکنی پنجاه میلیون یورو پرداخت کنم و او مصدوم برگردد، آنها باید هزینه هر روز غیبت او را به باشگاه بازپرداخت کنند. فقط به مورد نیمار فکر کنید...»

دیدگاه‌ها