کد خبر : 1973727 | 27 مهر 1402 ساعت 23:07 | 9.3K بازدید | 16 دیدگاه

جایگاهمان در خطر است، از بازی و تیممان راضی نیستیم

مربی صنعت‌نفت: بخاطر مشکلات مالی گریه نمی‌کنم!

دستیار عبدالله ویسی می‌گوید که با وجود کسب یک امتیاز، جایگاه این تیم به صورتی است که در خطر است.

مربی صنعت‌نفت: بخاطر مشکلات مالی گریه نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار صنعت نفت و ملوان با تساوی یک – یک به پایان رسید. در روزی که انزلی‌چی‌ها فرصت‌های خوبی را به روی دروازه میزبان خلق کردند، در نهایت این مسابقه برنده‌ای نداشت.

عبدالله ویسی به دلیل محرومیت این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا می‌کرد و دستیار او در نشست خبری پس از بازی حضور یافت. او گفت که قصد ندارد بخاطر مشکلاتی که تیمش دارد، گریه کند.

بهروز مکوندی در پایان این مسابقه گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول با توجه به شرایط تیم ملوان و شرایطی سختی که به خاطر بازی‌های گذشته داشتیم، در شرایط خوبی قرار نداشتیم و یک بازی بسیار بد انجام دادیم و اجازه دادیم ملوان هر کاری که می‌خواهد انجام دهد.

مربی صنعت نفت همچنین گفت: بعد از گل ملوان، در لحظاتی به تیم شوک وارد شد و بر اساس خلاقیت بازیکنمان به پنالتی و گل رسیدیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و بازی متعادل شد. در مجموع از نتیجه و بازی تیم مان راضی نیستیم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم هم بازی بهتر انجام دهیم و هم نتیجه بهتری به دست آوریم.

مکوندی درخصوص اینکه موتور صنعت نفت پس از باز شدن دروازه‌اش روشن می‌شود، گفت: این مشکل را همیشه نفت داشته است و ما از ابتدای فصل روی این مسئله کار کردیم. کاری به مشکلات مالی ندارم و قصد ندارم به خاطر این مشکل در این جا گریه کنم زیرا باید بسازیم و قدم رو به جلو برداریم. طرح باشگاه در ابتدای فصل این بود که از یک روانشناس استفاده کند و در این زمینه به کادرفنی و باشگاه کمک شده است و امیدوارم در ادامه ثمره این حرکت را ببینیم.

مربی نفت در پایان و درخصوص دیدار هفته بعد برابر استقلال خوزستان گفت: قطعا دربی سخت است زیرا استقلال و ما در شرایط سخت جدولی هستیم. درست است امروز یک امتیاز گرفتیم اما جایگاه‌ها مان به صورتی است که هنوز در خطر هستیم. تا زمانی که موقعیتمان در جدول به ثبات نرسد این خطر را احساس می‌کنیم و به تیم فشار روحی وارد می‌شود. امیدوارم در دیدار با استقلال خوزستان هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم سه امتیاز بازی خانگی را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها