کد خبر : 1973728 | 27 مهر 1402 ساعت 22:57 | 19.7K بازدید | 19 دیدگاه

مددی: پیکان از فقر تماشاگر رنج می‌برد

دوست داشتیم در اراک میزبان پرسپولیس باشیم

مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است تیمش مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و روی کم‌تجربگی بازی را واگذار کرده است.

دوست داشتیم در اراک میزبان پرسپولیس باشیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدیرعامل آشنای پیکان که برای تماشای دیدار تیمش مقابل پرسپولیس به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رفته بود، درباره شکست خودروسازان گفت: جا دارد از میزبانی شایسته استان قزوین تشکر ویژه کنم. بازی را بسیار خوب برگزار کردند. فکر می‌کنم تیم رقیب هم رضایت داشت. بعد از استان البرز، قزوین نزدیک‌ترین گزینه بود.

او درباره ناراحتی رسول خطیبی از بازی کردن پیکان در شهر قزوین تاکید کرد: ما با مسئولان استان‌های البرز،‌ مرکزی و قزوین صحبت کردیم. البرز بعد از 48 ساعت گفت که نمی‌تواند میزبانی کند. با توجه به اینکه ملی پوشان پرسپولیس تازه از اردن آمده بودند، با صحبت‌هایی که با آقای بهاروند داشتم گفتند که نزدیک‌ترین استان را انتخاب کنیم. شاید خوشایند ما این بود که در اراک بازی کنیم ولی باید شرایط سازمان لیگ را می‌سنجیدیم و باید آنها نظر نهایی را اعلام می‌کردند.

1941857

مدیرعامل پیکان با اشاره به اینکه اکثر سکوهای ورزشگاه را طرفداران پرسپولیس پُر کرده بودند، تاکید کرد: پیکان از فقر تماشاگر رنج می‌برد و بیشتر تماشاگران قزوینی هم هوادار رقیب بودند. این بازی را هر جا هم برگزار می‌کردیم هواداران رقیب بیشتر از ما بودند. این هم مربوط به امسال و سال قبل نیست. کلاً فلسفه باشگاه پیکان این است که از حاشیه دور است. امروز هم بار فنی بازی خیلی بالا بود و پیکان خیلی خوب بازی کرد. شاید کمی بی‌تجربگی و غفلت باعث شد که نتیجه را از دست بدهیم.

مددی در پاسخ به این پرسش که چقدر برای اجاره ورزشگاه هزینه کردند، افزود: امروز صحبت کردیم بین 200 تا 250 میلیون تومان فقط برای چمن ورزشگاه بدهیم. قطعاً هزینه‌های دیگر هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها