کد خبر : 1973731 | 28 مهر 1402 ساعت 07:07 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرار 50 متری آبی‌پوش برای اولین پاس (عکس)

مهاجم استقلال ملاثانی امیدوار به تکرار پاس گل برای کسب امتیاز این تیم مقابل مس سونگون مدعی است.

فرار 50 متری آبی‌پوش برای اولین پاس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسابقات حساس امروز لیگ دسته اول فوتبال ایران در هفته هشتم را تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و مس سونگون تبریز از ساعت 18 امروز در اهواز برگزار می‌کنند که تیم میزبان امیدوار است بتواند نمایش هجومی هفته قبل را تکرار کند و برابر تیم مدعی صعود موفق باشد.

آبی پوشان ملاثانی در دیدار خارج از خانه هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که پاس گل اول این تیم را ابوالفضل عکاشه، پس از فرار تماشایی و 50 متری از زمین خودی تا محوطه جریمه حریف داد.

1941985

ابوالفضل عکاشه که زننده گل صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر بود و پس از آن هم برای ذوب‌آهن، هوادار، شهرخودرو و... به میدان رفت، در چهار بازی برای آبی پوشان ملاثانی توانسته یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد که امیدوار است امروز هم همین نمایش را برابر مس سونگون داشته باشد.

آبی پوشان ملاثانی که در این فصل با کسر 3 امتیاز مواجه شده و تنها یک شکست داشته‌اند، در صورت برتری در مسابقه امروز مقابل مس سونگون می‌توانند تا رده یازدهم بالا بروند و شرایط خود را بهتر کنند و با رفعِ کسر سه امتیاز به بالای جدول برسند.

دیدگاه‌ها