کد خبر : 1973737 | 28 مهر 1402 ساعت 07:40 | 50.3K بازدید | 7 دیدگاه

دروازه‌بان سابق مس کرمان در بوسنی تاریخ‌ساز شد!

انجام دو بازی فوتبال در یک روز تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد، اما میلان میاتوویچ در هفته‌ای که گذشت توانست این آمار را ثبت کند.

دروازه‌بان سابق مس کرمان در بوسنی تاریخ‌ساز شد!

به گزارش "ورزش سه"، صربستان در دیداری مهم برای حضور در مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، مونته‌نگرو را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد.

حتی میلان میاتوویچ، دروازه‌بان ۳۶ ساله مونته‌نگرو که روحیه فوق العاده‌ای داشت، نیز نتوانست جلوی شکست تیمش و پیروزی صربستان را بگیرد. آن بازی سه‌شنبه شب برگزار شد و حوالی ساعت یازده شب به پایان رسید.

درست روز بعد، میاتوویچ یک بازی دیگر انجام داد، این بار برای تیم بوراک در بازی دور دوم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین. تیم‌های بوراک و سارایوو در این بازی به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید. میاتوویچ ۹۰ دقیقه در درون دروازه بوراک بود و واکنش‌های خوبی هم نشان داد.

بنابراین این دروازه‌بان مونته‌نگرویی در کمتر از ۲۴ ساعت دو بازی انجام داد. بازی بوراک و سارایوو روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ آغاز شد.

این دروازه‌بان در ایران، بلغارستان، عربستان سعودی و مجارستان سابقه بازی دارد و در حال حاضر عضو تیم بوراک در بوسنی است. او همچنین ۳۳ بازی برای تیم ملی مونته‌نگرو انجام داده و شانس کمی هم برای رسیدن به یورو ۲۰۲۴ دارد.

دیدگاه‌ها