کد خبر : 1973738 | 27 مهر 1402 ساعت 23:25 | 22.8K بازدید | 35 دیدگاه

ملوان، چند دقیقه بالاتر از سپاهان و استقلال

شلیک دیدنی حسین صادقی چند دقیقه ملوان را تبدیل به تیم پیروز در جدال صنعت نفت کرد.

ملوان، چند دقیقه بالاتر از سپاهان و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان پس از پیروزی دلچسب خانگی مقابل نساجی در حالی راهی آبادان شد که با کسب برد خارج از خانه می‌توانست جایگاه خود در جدول را بهبود بخشد. شاگردان تارتار که شروعی تهاجمی در این بازی داشتند، در همان نیمه اول توانستند دروازه حریف را باز کنند و با شلیک استثنایی حسین صادقی از حریف پیش بیفتند.

ویدئو: 313877

این گل روی یک پاس از سمت راست به بیرون محوطه جریمه و شوت سرکش به ثمر رسید که ملوان را در دقیقه 16 از حریف پیش انداخت، اما دقیقا 16 دقیقه بعد و روی یک ضربه پنالتی، شاگردان عبدالله ویسی کار را به تساوی کشیدند.

اگرچه این نتیجه تساوی هم برای ملوان نتیجه قابل قبولی بود اما آنها با کسب پیروزی می‌توانستند با چهره یک تیم خشن و برنده به استقبال 180 دقیقه سخت با پرسپولیس و سپاهان بروند.

نکته جالب اینکه اگر ملوان می‌توانست پیروزی خود را حفظ کند، با 13 امتیاز به صورت موقت بالاتر از سپاهان و استقلال قرار می‌گرفت. اما همین نتیجه تساوی نیز حضور این تیم در بین شش تیم بالای جدول را تضمین می‌کند.

قوی سپید در سایر دقایق بازی نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد و فرصت این را داشت که به برد برسد، اما درخشش پیام پارسا تیم مهدی تارتار را از سه امتیاز دور نگه داشت.

دیدگاه‌ها