کد خبر : 1973748 | 28 مهر 1402 ساعت 08:38 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن بدشانس ایرالکو: باید توپم گل می‌شد

هافبک آلومینیوم می‌گوید سه امتیاز دیدار با نساجی برای ماندن در بالای جدول برای تیمش نیاز بود.

بازیکن بدشانس ایرالکو: باید توپم گل می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، عارف حاجی‌عیدی درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر مقابل نساجی عنوان کرد: می‌دانستیم بازی کردن در قائمشهر مقابل تیم نساجی با آن هواداران سخت است. تیم ما در دو بازی گذشته با اینکه خیلی خوب بازی کرد، شکست خورد و نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم‌، ولی این بار توانستیم به برد مهمی برسیم.

او در مورد اینکه آلومینیوم شرایط خوبی دارد، اظهار کرد: برای اینکه از جمع تیم‌های بالای جدول عقب نمانیم به دنبال سه امتیاز دیدار با نساجی بودیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و نکته‌هایی که آقا مجتبی (حسینی) و کادر فنی به ما گفتند را توانستیم با تمرکز بالا و تلاش بازیکنان در بازی اجرا کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

این بازیکن در مورد تک به تکی که زد و تبدیل به گل دوم آلومینیوم مقابل نساجی نشد، ابراز کرد: خیلی دوست داشتم اولین گلم را برای آلومینیوم بزنم که با واکنش خوب گلر نساجی همراه بود. با این وجود، مهم سه امتیاز برای تیممان بود که همین اتفاق افتاد.

حاجی عیدی یادآور شد: بازیکنان خوبی داریم و قطعا با زحمات کادرفنی، مدیریت و هوادارانی که همیشه پشت ما هستند، به اهدافی که داریم می‌رسیم.

دیدگاه‌ها