کد خبر : 1973762 | 28 مهر 1402 ساعت 03:15 | 20.9K بازدید | 26 دیدگاه

خط و نشان برای دربی لندن: نابودتان می‌کنیم!

یان رایت، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که این تیم قطعا در دربی لندن برابر چلسی پیروز خواهد شد.

خط و نشان برای دربی لندن: نابودتان می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استفموردبریج به مصاف چلسی خواهد رفت. 

چلسی این فصل شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر نداشت اما حالا در سه دیدار اخیرش در تمامی رقابت‌ها به پیروزی رسیده تا در شرایطی ایده‌آل به مصاف حریف قدرتمندش برود و به کسب پیروزی در این بازی هم امیدوار باشد. 

از سوی دیگر شاگردان میکل آرتتا هم یکی از بهترین عملکردهای این فصل را تا به اینجا ارائه کرده‌اند و هنوز شکستی در کارنامه این تیم به ثبت نرسیده است تا در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده و منتظر کسب سه امتیاز این دیدار حساس باشند. 

1937703

یان رایت در گفت‌وگو با پادکست Stick to Football درباره این بازی تماشایی اظهار داشت: «من فکر می‌کنم ما آنها را شکست خواهیم داد. ما همیشه در استمفوردبریج برای چلسی دردسرساز بودیم. نظرم این است که 1-3 پیروز خواهیم شد. نه، 1-2 به سود آرسنال!»

آرسنال از زمان حضور آرتتا روی نیمکت این تیم تا به حال 9 بار به مصاف چلسی رفته و در شش دیدار به پیروزی رسیده که سه برد از این میان در استمفوردبریج به دست آمده است. آخرین پیروزی چلسی در خانه برابر این تیم به سال 2018 برمی‌گردد که این تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری برابر آرسنال اونای امری با نتیجه 2-3 برنده شد. 

دیدگاه‌ها