کد خبر : 1973764 | 28 مهر 1402 ساعت 03:46 | 26.4K بازدید | 7 دیدگاه

اتهام بزرگ به ستاره پی‌اس‌جی: خیانت‌کار هستی!

بپه ماروتا، مدیر اینتر، به شدت از رفتار میلان اشکرینیار با این باشگاه در تابستانی که گذشت انتقاد کرد.

اتهام بزرگ به ستاره پی‌اس‌جی: خیانت‌کار هستی!

به گزارش "ورزش سه"، اشکرینیار پس از شش سال حضور در اینتر در تابستان امسال از این باشگاه جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا فوتبالش را در لیگ فرانسه ادامه دهد. 

زمزمه جدایی او از جمع شاگردان سیمونه اینزاگی از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسید و او با پایان مهلت قراردادش تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و به عنوان بازیکن آزاد تا سال 2027 راهی پاری سن ژرمن شود. 

پی اس جی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته هم تلاش کرد که این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما در نهایت بر سر مبلغ انتقال او با اینتر به توافق نرسید و مدیران این باشگاه ایتالیایی هم از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد ناراحت و عصبانی بودند. 

1894912

حالا به نظر می‌رسد که این ناراحتی همچنان ادامه دارد و ماروتا در جدیدترین صحبت‌هایش بار دیگر ادعاهایی را علیه مدافع سابق این تیم مطرح کرده است. 

مدیر باشگاه اینتر درباره جدایی اشکرینیار از جمع بازیکنان این تیم گفت: «اشکرینیار طوری رفتار کرد که انگار قصد داشت قراردادی جدید با ما امضا کند... اما حقیقت این بود که در همان زمان هم فکر و ذهنش در جای دیگری بود. 

من بسیار از این رفتار اشکرینیار احساس ناراحتی و ناامیدی کردم. او به باشگاه اینتر بی‌احترامی کرد. ما چندین راه حل به او پیشنهاد دادیم که حتی شامل امضای قراردادی با بند فسخ بود... اما تنها پاسخی که او به ما داد پاسخ منفی بود.»

دیدگاه‌ها