کد خبر : 1973818 | 28 مهر 1402 ساعت 14:17 | 31.8K بازدید | 5 دیدگاه

گلری که مانع از دومی مربی پرسپولیسی شد

دو واکنش دیدنی گلر جوان صنعت نفت مانع از شکست این تیم در آبادان شد.

گلری که مانع از دومی مربی پرسپولیسی شد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان می‌توانست با یک پیروزی شیرین در آبادان، به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کند و به روند بسیار خوب خود در هفته‌های اخیر ادامه دهد. هر چند که انزلی‌چی‌ها چند فرصت خوب را به روی دروازه میزبان خلق کردند، ولی درخشش یک گلر جوان مانع از پیروزی حریف شد.

پیام پارسا گلر جوان صنعت نفت که از رده‌های پایه در این تیم حضور داشته و اکنون ششمین فصل حضورش در تیم بزرگسالان را تجربه می‌کند، در هر کدام از لیگ‌های بیستم و بیست و دوم یک بار حضور در دروازه را به دست آورد و مقابل پیکان و مس رفسنجان به میدان رفت.

در غیاب فهد طالب، فرصت به این دروازه‌بان 21 ساله رسید تا برابر ملوان به میدان برود که دست بر قضا عملکرد خوبی را نیز از خودش به نمایش گذاشت و در چندین مرحله نیز با واکنش‌های به موقع خود مانع از گلزنی میهمان شد.

پارسا در نیمه دوم موفق شد شوت سرکش و پرقدرت پوریا پورعلی را از فاصله نزدیک در دو مرحله و به خوبی مهار کند، ولی اوج درخشش او به دقیقه 87 برمی‌گردد که تیمش را از شکست نجات داد.

زمانی که روی یک پاس به پشت مدافعان، مجید عیدی با ورود به محوطه جریمه، صاحب یک موقعیت تک به تک شد که پارسا با دست راست و به زیبایی این موقعیت را از حریف گرفت تا تیم مهدی تارتار نتواند به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها