کد خبر : 1973820 | 28 مهر 1402 ساعت 14:35 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

الکس اوکسلید چمبرلین:

من را با سکوت از لیورپول بیرون کردند

الکس اوکسلید چمبرلین، بازیکن سابق لیورپول، می‌گوید قبل از جدا شدنش در باشگاه هیچ‌کس هیچ توضیحی در مورد آینده‌اش به او نداد.

من را با سکوت از لیورپول بیرون کردند

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 30 ساله پس از 6 سال حضور در باشگاه، زمانی که قراردادش در پایان فصل گذشته به پایان رسید، آنفیلد را ترک کرد و پس از آخرین بازی خانگی برابر استون ویلا در 20 می در کنار روبرتو فیرمینو خداحافظی خوبی از سوی هواداران دریافت کرد. جدایی چمبرلین پس از آنکه تنها 9 بازی برتر در طول رقابت‌های رسمی انجام داد، غیرمنتظره نبود، اما این ملی‌پوش انگلیسی مدعی شده است که سرمربی تیم یورگن کلوپ در ماه‌های آخر حضورش در مرسی ساید هرگز با او درباره آینده‌اش صحبت نکرده است. او از این فصل در بشیکتاش ترکیه توپ می‌زند.

اوکسلید چمبرلین در مورد آخرین روزهای حضورش در لیورپول گفت: "برخی از بازیکنان جوان فرصتی بیشتری پیدا کردند، چون هدف بلند مدتی برای آنها در باشگاه وجود داشت که من درک می‌کنم. اما فکر می‌کنم درست‌تر این باشد که در مورد آینده‌تان با شما حرف بزنند. من مدام از خودم سوال می‌کردم که چه کارهای بیشتری اینجا قرار است انجام دهم. به من نگفتند که قرارداد جدیدی می گیرم یا نه. من هم خودم حساب کار دستم آمد که باید بروم. قبل از انتشار بیانیه (سه روز قبل از بازی استون ویلا) به من گفتند: "فقط برای اینکه بدانی، ما برای تو و بقیه بازیکنان دیگری که قرار است بروند یک خداحافظی می‌گیریم." و من هم چیزی مثل "اوه، باشه. ممنون" گفتم. اما قبل از این هیچ چیز رسمی‌ای وجود نداشت. فقط سکوت."

1942095

این بازیکن از فقدان گفت‌وگو با یورگن کلوپ هم دلخور به نظر می‌رسد: "من با کلوپ هم حرفی نمی‌زدم. ما رابطه خوبی داشتیم. هرگز درگیری یا چیزی شبیه آن وجود نداشت. می‌دانم که به‌عنوان یک سرمربی، برآوردن نیازهای هر بازیکنی آسان نیست، اما زمانی که بازی می‌کردم، قطعاً از زمانی که روی نیمکت هم نبودم، از او خوشم می‌آمد (می‌خندد). اما زندگی همین است. هرچه بیشتر بازی می‌کنم، بیشتر متوجه می‌شوم که ما واقعا اجزای یک تجارت بزرگ هستیم. بعد از ما افرادی خواهند آمد و قبل از ما هم خیلی بیشتر بودند، افرادی که تجربیات خوبی داشته‌اند.

من در لیورپول لحظات عالی و خوبی داشتم. نمی‌توانم چیز بدی در مورد حضورم در آنجا بگویم. حتی نمی‌توانم بگویم پایان بدی داشت. در نهایت، باشگاه از هر بازیکنی بزرگتر است."

دیدگاه‌ها