کد خبر : 1973853 | 28 مهر 1402 ساعت 16:54 | 16K بازدید | 10 دیدگاه

هواداری‌ها در اندیشه جبران شکست سنگین؛

ترکیب حریف استقلال با چینش محمود فکری

ترکیب هوادار تهران برای بازی حساس با استقلال اعلام شد.

ترکیب حریف استقلال با چینش محمود فکری

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های معوقه هفته ششم لیگ برتر ایران، استقلال تهران میزبان هوادار است. هواداری‌ها که در بازی قبلی در فصل گذشته با نتیجه سنگین شش بر یک شکست خورده بودند با چهره‌ای متفاوت و با هدایت محمود فکری در اندیشه جبران هستند‌.

*در ترکیب این این تیم مطابق انتظار علیرضا حقیقی باتجربه قرار دارد. حقیقی که سال گذشته با نساجی در ورزشگاه وطنی نمایش فوق العاده‌ای مقابل آبی‌ها داشت در اندیشه تکرار این اتفاق است.

*فکری سه دفاع وسط تخصصی را در ترکیب اصلی خود می‌بیند و تلاش می‌کند خط دفاعی محکمی در زمین داشته باشد. عبدی، محبی و گرامی مدافعان وسط هوادار هستند.

*محمد عباسی مهره جوانی است که فکری در این بازی هم از او بهره گرفته است. با این حال سرمربی هوادار در این بازی حساس از نفرات باتجربه‌ای چون اسلامی، کلانتری و قاسمی‌نژاد نیز استفاده می‌کند.

*داریوش شجاعیان و بابک مرادی دو استقلالی سابق در این بازی نیمکت نشین هستند. یونس شاکری نیز دیگر بازیکن سرشناس نیمکت نشین این تیم است.

هوادار ترکیب هوادار به این شرح است:
علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی

دیدگاه‌ها