کد خبر : 1973854 | 28 مهر 1402 ساعت 16:59 | 22.2K بازدید | 8 دیدگاه

خبر تلخ کلوپ: این ستاره باید جراحی شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در نشست خبری تایید کرد که اندی رابرتسون باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

خبر تلخ کلوپ: این ستاره باید جراحی شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون خواهد رفت.

یورگن کلوپ پیش از بازی فردا تایید کرد که وضعیت مصدومیت اندی رابرتسون جدی است و او پس از مصدومیت در فیفادی باید از ناحیه کتف مورد عمل جراحی قرار بگیرد. 

یورگن کلوپ پیش از این بازی در نشست خبری گفت: "این یک بازی خاص است، یک بازی پرفشار و بازیکنان ما تجربه این بازی را دارند. آن‌ها به نوع بازی عادت کرده‌اند. بازیکنان کاملا برای این بازی آماده هستند."

آخرین وضعیت مصدومیت رابرتسون؟
فکر می‌کنم تصمیم به عمل جراحی بهترین تصمیم باشد. همه پزشکان می‌گویند که جراحی برای طولانی‌مدت بهترین تصمیم خواهد بود و این بدان معناست که او مدتی دور است. ما دقیقا نمی‌دانیم چه مدت دور است.

وضعیت دیگر مصدومان تیم؟
کودی خاکپو یک بار با تیم تمرین کرد، بنابراین باید ببینیم فردا چطور خواهد بود. استفان باجستیچ، تیاگو آلکانتارا و بن دووک در دسترس نیستند.

1942156

انتخاب ترکیب؟
این یک انتخاب مشکل است. برخی از بازیکنان دیروز آمدند و تمرین سبکی داشتند. باید با آن‌ها صحبت کنیم، ببینیم چه احساسی دارند. می‌بینیم شرایط بازیکنان دقیقا چطور است.

رکورد دربی؟
اگر از رکورد خوب من در دربی بگویید، ناراحت کننده است. نمی‌‌توانم به آن اهمیتی بدهم. مهم نیست. ما به این رکوردها فکر نمی‌کنیم، فقط مطمئن می‌شویم که واقعا آماده هستیم. ما فشار و اهمیت بازی را درک می‌کنیم.

ویدیوی صلاح؟
چطور این سوال یک سوال سیاسی نیست؟ بسیار مهم است که ما شخصیت‌های قوی داریم، اما مطمئن نیستم که اینجا مکان مناسبی برای بحث در مورد یک موضوع فوق العاده جدی باشد. فکر می‌کنم باید آن را بیرون از اتاق کنفرانس بگذاریم، اما در مورد شخصیت صلاح هیچ شکی ندارم.

دیدگاه‌ها