کد خبر : 1973855 | 28 مهر 1402 ساعت 16:56 | 53.6K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره آرژانتین در جام جهانی دوپینگ کرده بود!

پاپو گومز، بازیکن تیم ملی آرژانتین، به دلیل تست مثبت دوپینگ احتمالا تا دو سال مجاز به بازی کردن نباشد.

ستاره آرژانتین در جام جهانی دوپینگ کرده بود!

به گزارش "ورزش سه" ، پاپو گومز، قهرمان جام جهانی با  آرژانتین که در دیدارهای جام جهانی برای این تیم مقابل عربستان سعودی و استرالیا به میدان رفت. به دلیل دوپینگ احتمالا دو سال محروم شود. گفته می‌شود که این تعلیق در نتیجه آزمایش مثبت انجام شده در نوامبر 2022 - چند روز قبل از جام جهانی - صادر شده است.

بنا به ادعاهای خبرگزاری اسپانیایی رلوو، خبرگزاری ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، این آزمایش زمانی انجام شد که پزشکان به جلسه تمرین سویا آمدند. این بازیکن 35 ساله، این اتفاق را آلودگی تصادفی عنوان کرده است و ادعا کرده که "به دلیل ابتلا به سرماخوردگی شدید قبل از جلسه تمرین، بدون مشورت قبلی با پزشکان باشگاه، شربت گلو درد مصرف کرده است". بعد از این اتفاق برای اظهار نظر و مشورت بیشتر در مورد وضع این بازیکن با یوفا تماس گرفته شده است. رلوو مدعی است که این بازیکن و باشگاه سابقش سویا، ماه‌ها از این موضوع مطلع بوده‌اند.

او با خطر محرومیت دو ساله رو به روست که هفته آینده درباره‌اش تصمیم‌گیری می‌شود. گومز که در بازی‌های آرژانتین مقابل عربستان و استرالیا در جام جهانی حضور داشت، پس از دو سال حضور در این باشگاه، در سپتامبر با توافق دو طرفه با سویا فسخ کرد و سه هفته پیش، با تیم ایتالیایی مونزا قرارداد امضا کرد. یوفا برای ارائه توضیحات و تصمیم‌گیری بیشتر نمایندگان باشگاه مونزا را هم فرا خوانده است.

1942158

دیدگاه‌ها