کد خبر : 1973881 | 28 مهر 1402 ساعت 18:46 | 11K بازدید | 29 دیدگاه

یامگا و مهرداد استقلال را به زندگی برگرداندند

استقلال موفق شد از روی نقطه پنالتی، یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

یامگا و مهرداد استقلال را به زندگی برگرداندند

به گزارش "ورزش سه"، هفده دقیقه باورنکردنی در استادیوم آزادی رقم خورد. استقلال دو بار و روی اشتباهات خط دفاعی دروازه خود را برابر هوادار باز شده دید و آب سردی بر پیکر بازیکنان و هواداران حاضر در استادیوم ریخته شد.

آبی پوشان هرگز فکرش را نمی‌کردند که برابر میهمان خود با 2 گل عقب بیفتند، تلاش‌های خود را برای گلزنی آغاز کردند و خیلی زود توانستند با جبران یکی از گل‌های خورده، امیدهای خود برای جبران نتیجه را زنده کنند.

ابتدا چندمتری پشت محوطه جریمه امیرحسین پورمحمد به روی کوین یامگا مرتکب خطا شد. آرش رضاوند خیلی سریع بازی را به گردش انداخت و مهرداد محمدی وارد محوطه جریمه شد که این بار پورمحمد به روی او مرتکب خطا شد.

ویدئو: 313990

بیژن حیدری نیز بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید تا آبی‌ها فرصت بسیار خوبی برای کاهش فاصله به دست بیاورند و کوین یامگا نیز پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت حقیقی وارد دروازه کرد تا استقلال بتواند به جبران نتیجه امیدوار باشد.

این نخستین گل یامگا در این فصل بود و وینگر فرانسوی آبی‌ها به مانند همیشه، ضربات پنالتی خود را به خوبی به ثمر نشاند تا نکونام برای کامل کردن کامبک، به دقایق باقی مانده امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها