کد خبر : 1973905 | 28 مهر 1402 ساعت 20:31 | 42.4K بازدید | 63 دیدگاه

کامبک استقلال خطیر را سر ذوق آورد: فوق‌العاده بود!

مدیرعامل استقلال از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم در بازی امشب برابر هوادار حسابی راضی است.

کامبک استقلال خطیر را سر ذوق آورد: فوق‌العاده بود!

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر، مدیرعامل استقلال، پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل هوادار گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران داشت که در ادامه به صورت خلاصه سوال و مشروح پاسخ‌ها را می‌خوانید:

بولت سرشاخهبازی با هوادار؟
بولت زیر مجموعهیک بازی فوق العاده بود. از صمیم قلبم به بازیکنان و کادر فنی و هواداران تبریک می‌گویم. یک روز خوب برای باشگاه بود و امیدوارم تداوم داشته باشد و برویم برای قهرمانی. بازی فوق العاده بود. پر از هیجان و با غیرت. از همه بچه‌ها ممنونم.

بولت سرشاخهمیزبانی در شهرستان؟
بولت زیر مجموعهتمام تلاش‌مان را می‌کنیم میزبانی را با این هواداران خونگرم استقلال در تهران داشته باشیم. ان شاءالله در همین زمین آزادی میزبانی داشته باشیم. گفتند زمین فعلا شرایط مساعدی ندارد اما این هم درست نیست بقیه تیم‌ها میزبان باشند و ما همه بازی‌ها را میهمان باشیم. این عادلانه نیست ولی اگر یک درصد اگر نتوانیم در تهران میزبانی کنیم، همه شرایط را با نظر کادر فنی می‌سنجیم.

بولت سرشاخهوضعیت بلانکو؟
بولت زیر مجموعهکار او در حال انجام است و ان‌شاءالله هفته بعد ثبت شود.

1942242

بولت سرشاخهکاهش قرارداد بازیکنان؟
بولت زیر مجموعهواقعیت این است که بازیکنان در تمرینات تیم ملی بودند. با غیرت و معرفت بازیکنان استقلال این اتفاق می‌افتد ان‌شاءالله.

بولت سرشاخهرسیدن استقلال به آرامش؟
بولت زیر مجموعهان‌شاءالله اگر بعضی‌ها بگذارند، همه چیز خوب است خدا را شکر. همیشه در فضای استقلال و پرسپولیس این چیزها بوده و برای امروز و دیروز نیست. با یک اتحاد به جلو می‌رویم.

بولت سرشاخهرضایت از نقل و انتقالات؟
بولت زیر مجموعهتا نیم فصل با همین روند جلو خواهیم رفت و در نیم فصل اگر بتوانیم تیم را تقویت می‌کنیم.

بولت سرشاخهاسپانسر جدید؟
بولت زیر مجموعهفعلا با دو اسپانسر قرارداد بستیم. داریم مذاکره می‌کنیم برای اسپانسرهای بیشتر و امیدواریم در کنار مسائل فنی، مسائل اقتصادی هم حل شود چون همه این آیتم‌ها باید با هم پیش بروند.

بولت سرشاخهمجوز آسیایی؟
بولت زیر مجموعهحرفم را قبلا زدم. تا وقتی من هستم، استقلال بابت مجوز حرفه‌ای از آسیا حذف نخواهد شد. دوستان نظرات مختلف می‌دهند.

دیدگاه‌ها