کد خبر : 1973911 | 28 مهر 1402 ساعت 20:53 | 11.9K بازدید | 24 دیدگاه

یک نمایش جذاب دیگر از استقلال و هوادار

دوئل تماشایی نکونام - فکری، تقابل قبلی را شُست!

وقتی فوتبال بازی کردن اولویت اول دو تیم باشد باید هم شاهد دیداری پرگل و تماشایی بود.

دوئل تماشایی نکونام - فکری، تقابل قبلی را شُست!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نکونام در شبی که تیمی متفاوت از آنچه تا اینجای فصل به نمایش گذاشته بودند ظاهر شدند در دیداری فراموش نشدنی توانستند شکست ۲ بر صفر را با برتری ۳-۲ عوض کنند. مسابقه‌ای پر گل اما نه مثل فصل گذشته یک طرفه که بواسطه سه عامل اصلی بدست آمد.

* دوری از حواشی
آنچه تا پیش از مسابقه موجب نگرانی بود سایه انداختن حواشی تقابل قبلی فکری - نکونام (دیدار دو فصل پیش فولاد و استقلال در اهواز) روی مسابقه امشب بود که البته رفتار سنجیده و حرفه‌ای هر دو سرمربی نشان داد قرار نیست خبری از آن حواشی عجیب و زشت باشد.

البته گل‌های زودهنگام شاگردان فکری هم نقش مهمی در بالا بردن کیفیت بازی استقلال و هوادار داشت چرا که آبی‌های پایتخت در حضور علاقمندانش نمی‌خواست در نبرد صدرنشینی با پرسپولیس، پا پس بکشد.

1942275

* تاثیر حضور هواداران
اگر مسابقه دو تیم را کامل دیده باشید حتما متوجه این مسئله شدید که جو روی سکوهای استادیوم آزادی چقدر مطلوب و مثبت بود. جایی که کمک می‌کرد بازیکنان انرژی خود را صرف ارائه نمایش تماشاگر پسند کنند.

بازگرداندن نتیجه دو صفر در هر مسابقه‌ای به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست و قطعا کسی نمی‌تواند منکر تاثیر حمایت پرشور طرفداران استقلال روی نتیجه پایانی باشد. حالا مدیران آبی‌های پایتخت باید بجای پیشنهاد بازی در مشهد و کیش، تمام توان خود را برای دراختیار داشتن این هواداران در سایر دیدارهایشان بگذارند.

* بازیکنان موردنظر سرمربی
با درخشش فوق العاده‌ی مهرداد محمدی در خط حمله، علت نگرانی‌های جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات بیشتر مشخص می‌شود. سرمربی آبی‌های پایتخت به خوبی می‌دانست جذب بازیکنان باکیفیت مورد انتظارش تا چه حد می‌تواند روی روند حرکتی تیم تاثیرات مثبت داشته باشد و کار او را برای نتیجه گیری بهتر کند.

1942276

درواقع تیمی که هوادارانشان به چیزی جز قهرمانی رضایت نمی‌دهند می‌بایست هم در بازار با قدرت و البته سرعت عمل کند وگرنه پیش از آغاز رقابت‌ها چند امتیاز از رقبا عقب افتاده است. موضوعی که در رقابت تنگاتنگ بالای جدول بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد شد.

پس از کسب ۳ امتیاز سخت و شیرین مقابل شاگردان فکری، باید دید استقلال پس از عبور از حواشی پرتعداد و رسیدن به آرامش نسبی و دراختیار داشتن ترکیبی کامل‌تر به نسبت ابتدای فصل، با چالش تعطیلات پرشمار و مستمر چگونه روبرو خواهد شد و چه کیفیتی از خود در ادامه‌ی فصل ارائه خواهد کرد و در چه جایگاهی فصل را به پایان خواهد برد.

نویسنده: مهدی بشکنی

دیدگاه‌ها