کد خبر : 1973917 | 28 مهر 1402 ساعت 21:04 | 13.9K بازدید | 18 دیدگاه

می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛

اسلامی‌خواه: قربان آقای حیدری بروم که من را محروم کرد!

قائم اسلامی‌خواه معتقد است مصدومیت‌ها و تعویض‌های اجباری هوادار مانع پیروزی این تیم برابر استقلال شده است.

اسلامی‌خواه: قربان آقای حیدری بروم که من را محروم کرد!

به گزارش ورزش سه، قائم اسلامی‌خواه پس از شکست هوادار برابر استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم‌‌. گل دوم را هم زدیم ولی در ادامه مصدومیت‌ها و تعویض‌های اجباری اذیت‌‌کننده بود و کارمان را سخت کرد. نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و حیف شد.

او در خصوص کامبک استقلال در این مسابقه عنوان کرد: طبیعت فوتبال است. استقلال هم تیم قدرتمند و قابل احترامی است ولی ما به نسبت بازی‌های گذشته‌مان خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و همینکه دو گل به تیم استقلالی که چند کلین شیت هم بازی‌های قبلی خود داشت زدیم، کار بزرگی بود. اما ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و کمی مصدومیت‌های بچه‌ها بازی را تحت تاثیر قرار داد.

ویدئو: 314012

اسلامی‌خواه درباره عقب‌نشینی هوادار در نیمه دوم گفت: طبیعی بود. ما نتیجه را جلو بودیم و باید حفظ می‌کردیم ولی نتیجه دلخواه‌مان نشد. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.

بازیکن هوادار در مورد جو استادیوم و حضور بانوان گفت: خیلی خوشحالم که امروز بانوان هم توانستند تشریف بیاورند و بازی را از نزدیک تماشا کنند. جو خیلی قشنگی است و کنار هم احترام‌ها بیشتر است و لذت فوتبال بالاتر می‌رود. فوتبال حرفه‌ای یعنی همینکه هم بانوان باشند و هم آقایان‌. یک بازی خوب بود و هیچ بی احترامی هم از تیم حریف رخ نداد.

اسلامی‌خواه درباره درگیری با داور و هواداران استقلال روی یک ضربه کرنر توضیح داد: آقای حیدری که قربانش بروم ما را چهار کارته کرد، آن هم سر توپی که کمک بازی به من گفت توپ را عوض کن. من اصلا از این عادت‌ها ندارم و فوتبال زیبا و حرفه‌ای را دوست دارم. کمک گفت و تا من برگشتم که توپ را بیاورم، کارت را به من نشان داد. من چهار کارته شدم و به همین دلیل عصبی شدم و به داور گفتم کمکت گفت اما هواداران استقلال حمله کردند، من کاری نکردم.

او در پایان در واکنش به سوالی در خصوص پنالتی بحث برانگیز استقلال گفت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها